eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy cos takiego moze byc dowodem w sprawie (wydruk z grupy dyskusyjnej) › Czy cos takiego moze byc dowodem w sprawie (wydruk z grupy dyskusyjnej)
  • Data: 2005-02-19 22:51:19
    Temat: Czy cos takiego moze byc dowodem w sprawie (wydruk z grupy dyskusyjnej)
    Od: "Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Pytam w imieniu kolego. Mianowicie przegladal akta sprawy i tam natknol sie
    na dowod zlozony przez "poszkodowanego" ktory byl w postacji wydruku wyniku
    wyszukiwania na grupach dyskusyjnych GOOGLE. Chodzi oto czy taki dowod mozna
    podwazyc (np ktos sie podszywal pod niego podajac w czytniku newsow jego
    dane)? Znajomy oczywiscie nie pisal tego co przedstawia dowod wiec
    podejrzewa ze to poszkodowany (badz inna zupelnie opca osoba) te teksty
    napisala. Niestey ja nie wiem dokladnie o jaki watek chodzilo.
    Wiec tu pojawia sie pytanie skad jest pewnosc ze to akurat pisala osoba
    ktora jest podejrzana a nie ktos kto sie za nia podawal?
    Innym ciekawym dowodem (ten dowod to juz przegiecie:) jest wydruk rozmowy
    (wyglada jak wydruk z archiwum GaduGadu) poszkodowanego z podejrzanym gdzie
    podejrzany przyznaje sie do tego co ponoc zrobil (to jak mi opowiadal wogole
    mnie zaskoczylo gdyz takie cos moze zrobic sobie kazdy w jakims prostym
    edytorze z podstawowoymi mozliwosciami formatowania takstu) mnie sie wydaje
    to chore.
    Podsumowujac co moze byc dowodem a co nie lub inaczej jakie warunki musi
    spelniac dowod zeby mogl byc jako taki wykozystany? Gdzie moge o tym
    poczytac - czy jest to gdzies opisane czy tez dowodem moze byc wszystko a
    poprostu oskarzony (lub podejrzany) bedzie musialkazdy taki dowod podwazac?

    Pozdrawiam
    Marek