eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy bedac na zwolnieniu chorobowym moge zlozyc wypowiedzenie? › Czy bedac na zwolnieniu chorobowym moge zlozyc wypowiedzenie?
  • Data: 2008-02-18 18:09:10
    Temat: Czy bedac na zwolnieniu chorobowym moge zlozyc wypowiedzenie?
    Od: ala <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    pracodawca nie moze mi wypowiedziec pracy, gdy jestem na zwolnieniu. A
    czy ja moge zlozyc takowe wypowiedzenie? Do konca lutego mam
    zwolnienie. Chcialabym zlozyc wypowiedzenie jak najszybciej, by
    zaczelo swoj bieg. Czy moge to uczynic np ostatniego dnia zwolnienia,
    tj. 29 lutego przychodzac nawet na chwile do pracy?
    Czy bedzie to skuteczne?

    Alicja