  • Data: 2004-01-22 13:06:39
    Temat: Czuje sie oszukany przez PTK CENTERTEL
    Od: "Gigant" <g...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dzis otrzymalem trzecia fakture na ktorej wyszczegolniona mam usluge
    "sekunda PRO" dla niewtajemniczonych usluga polega na sekundowym naliczaniu
    od poczatku rozmowy.
    W Rachunku szczegolowym kazde polaczenie to wielokrotnosc 30sekund.

    Reasumujac.
    Nadplacony 3 razy abonament za usluge ktorej defakto nie mam 3x 12,20= 36,60
    Nieuzasadnione zawyzone faktury ze wzgledu na straty poniesione ze wzgledu
    na nieaktywowanie uslugi...

    Moje pytanie do was jest nastepujace...
    Jakiej rekompensaty moge od nich w tej sytuacji zazadac ?