  • 1. Data: 2003-08-13 13:48:37
    Temat: Cyfra+ i Kruk?
    Od: "Sla41" <s...@e...pl>

    Witam!

    Wypowiedzialem w sierpniu 2001 roku umowe abonamentu Cyfry+. Firma ta nie
    rozliczyla sie z kaucji i w sumie byla mi winna ok 50zl, czyli o wiele z
    malo aby oddac sprawe do windykacji. Ostatnio napisal do mnie Kruk, ze Cyfra
    zada odemnie ok 400 zl.

    Czy warto zalozyc sprawe kontra Cyfra i Kruk?

    Pozdrawiam,
    -
    Slawek.

  • 2. Data: 2003-08-13 15:21:31
    Temat: Re: Cyfra+ i Kruk?
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

    Dnia 2003-08-13 15:48, Użytkownik Sla41 napisał:
> [...]
    > zada odemnie ok 400 zl.
    >
    > Czy warto zalozyc sprawe kontra Cyfra i Kruk?

    nie wiem czy kwota nie musi być większa niż 200 zł

    --
    #####################
    Raku

  • 3. Data: 2003-08-14 07:19:42
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    Sla41 <s...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    > zada odemnie ok 400 zl.
    >
    > Czy warto zalozyc sprawe kontra Cyfra i Kruk?

    To zależy,jeżeli żądanie 400 zł jest bezzasadne i potarfisz tego dowieść
    przed sądem, a nie zależy Ci specjalnie na tych 50 zł, to poczekaj na
    wytoczenie powództwa przez Cyfrę+ i podnieś zarzut potrącenia. Jeżeli
    natomiast żądanie 400 zł zasadnym jest, to lepiej zapłać bez sądu, również
    potrącając sobie owe 50 zł,

    pzdr

    marek radwański