    From: ann<a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Compensa- ostrzegam !!
    Date: Fri, 27 May 2005 19:47:12 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    23 marca uszkodziłam samochód.
    Dziwi mnie ten fakt iż rzeczoznawca pracujący dla Compensy nie miał wątpliwości,
    co do zasadności wypłacenia odszkodowania z AC . 5 dni po wykonaniu opinii
    zadzwonił do mnie likwidator szkód z Katowic i poinformował o wysokości
    odszkodowania. Wyraziłam zgodę na rozliczenie metodą kosztorydową i spokojnie
    czekałam na pieniądze. Niestety moja cierpliwośc wysiadła na początku maja. Po
    wykonaniu kilku telefonów dowiedzialam sie iż mój przelew czeka na podpisa
    "kogoś z warszawy" i ze w ciągu kilku dni pieniądze wpłyną na moje konto. 13
    maja podpisałam umowe z TUCompensa na ubezpieczenie w kolejnym roku- oczywiscie
    podniesiono mi składkę roczną o 5-10%. Jednak odszodowania nie dostałam. Dzis
    otrzymałam decyzje odmowną !!!

    Fajnie, że z tego co wiem:
    - TU ma 30 dni na podjęcie decyzji i wypłacenie pieniędzy.
    - składkę roczną podnosci się w wyniku uznania szkody i wypłacenia
    odszkodowania !! (mi podniesiono- w stosunku do roku poprzedniego 5-10%)
    - decyzję o odmowie dostałam po 65 dniach !!
    - w między czasie zapłaciłam I ratę ubezpieczenia za kolejny rok (OC, AC, NNW)-
    gdybym wcześniej wiedziała o takich komplikacjach, na pewno nie wykupiłabym
    ubezpieczenia w Compensie.
    - wykonałam kilka telefonów do Katowic, by dowiedziec się czegoś więcej,
    wysłałam maila- nikt nie odpisał, a w trakcie rozmów likwidatorka informowala
    mnie iż przelew czeka na podpis i lada dzień pieniądze wpłyną na konto !!

    Osoby potrafiące mi coś doradzić proszę o pomoc.

    pozdrawiam

    a...@p...onet.pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info