  • 1. Data: 2008-04-14 15:51:52
    Temat: Co sadze o jebanym prezydencie kaczynskim !!
    Od: "Michal Milczarek" <m...@d...pl>

    Ta jebana w styje dziwka mnie strasznie wkurwia.. Chuj by go jebal w dupe.
    Jebany cwel i prostytuta !!!

    Jebac prezydenta w dupe !!!

    kaczynscy jebani sa i beda !!!

    smierc kurwą, i frajerom !!!

  • 2. Data: 2008-04-23 16:53:26
    Temat: Re: Co sadze o jebanym prezydencie kaczynskim !!
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michal Milczarek" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > smierc kurwą, i frajerom !!!

    Nie wiem, czy frajerom smierc jest kurwą - raczej z nimi tez sie nie
    pierdoli tylko kosi równo!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2008-04-23 17:46:57
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    SDD <s...@t...pl> napisal:
    > Nie wiem, czy frajerom smierc jest kurwą
    > raczej z nimi tez sie nie pierdoli
    > tylko kosi równo!

    Pozwoliem sobie nieco inaczej sformatowac Twoja mysl
    i spojrz, jaki ladny aforyzm wyszedl ;-)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2008-04-25 09:55:57