  • 1. Data: 2003-07-24 10:10:29
    Temat: Co robić?
    Od: "siwkowska" <j...@o...pl>

    Facet z którym mieszkałam wyrzucił mnie ze swojego domu. Zabrałam tylko
    rzeczy osobiste. Chciałabym odebrać rzeczy które kupiłam za swoje pieniądze.
    Mam na nie faktury zakupu. Ale on nie chce mi ich oddać ani spłacić. Co mogę
    w tym przypadku zrobić? Czy policja coś pomoże? Czy pozwać go do sądu?
    Jeżeli tak, to którego? Jaki ewentualnie pozew, gdzie go szukać?
    Pomóżcie, proszę.

  • 2. Data: 2003-07-24 11:30:05
    Temat: Re: Co robić?
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "siwkowska" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Facet z którym mieszkałam wyrzucił mnie ze swojego domu.
    > Zabrałam tylko rzeczy osobiste. Chciałabym odebrać rzeczy
    > które kupiłam za swoje pieniądze. Mam na nie faktury zakupu.
    > Ale on nie chce mi ich oddać ani spłacić.

    Jak masz faktury na siebie (zwłaszcza faktury jednoznacznie identyfikujące
    przedmioty - np. po numerach seryjnych), to jak najbardziej - zwykły zabór
    mienia wg. mnie to będzie.

    Idź na lokalny (dla miejsca przebywania sprawcy) komisariat i złóż
    zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa.

  • 3. Data: 2003-07-24 12:46:06
    Temat: Odp: Co robić?
    Od: "brett" <b...@i...pl>

    Nie zabór, tylko
    przywłaszczenie mienia.

    jak Cię na policji oleją ( a policja to znani olewacze ) to złóż pozew w
    sądzie cywilnym właściwym dla miejscowości, w której mieszka ten facet.

    BS

  • 4. Data: 2003-07-24 13:30:03
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "brett" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Nie zabór, tylko
    > przywłaszczenie mienia.

    Ano fakt.

    > jak Cię na policji oleją ( a policja to znani olewacze )

    Oj, bez przesady...

  • 5. Data: 2003-07-26 10:16:22
    Od: "Pawel Tanski" <t...@p...com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "brett" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ano fakt.

    > Oj, bez przesady...

    Czy olanie postrzelenia z wiatrówki jest już przesadą
    czy jeszcze nie? ;))

    PT