    From: "Daniel_J" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co robić ?
    Date: Mon, 4 Aug 2003 10:53:38 +0200

    W poprzednią środę zakupiłem siostrze na urodziny (odbyły się w sobotę)
    głośniki do komputera (110 zł). Przed zakupem nie były sprawdzane
    (sprzedawca mówił że nie ma potzrby bo napewno są OK). Po rozpakowaniu
    siostra zauważył\a że jeden głośnik jest uszkodzony (głośnik był oderwany od
    obudowy i latał w środku). Paragon zakupu mam/ Co robić - żądać zwrotu
    pieniędzy, wymiany na nowe czy coś innego ? Pozdrawiam