  • 1. Data: 2003-12-11 10:37:21
    Temat: Co oznaczaja skróty PZP i CR??????????????
    Od: "Radek" <r...@g...pl>

    Jak w tytule.
    Chodzi mi o rozszyfrowanie skrótów występujących w pismach sądowych

    PZP - np. III PZP 15/02
    oraz
    CR

    Z góry dzienks i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-11 13:13:37
    Temat: Re: Co oznaczaja skróty PZP i CR??????????????
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Radek" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w tytule.
    > Chodzi mi o rozszyfrowanie skrótów występujących w pismach sądowych
    >
    > PZP - np. III PZP 15/02
    > oraz
    > CR

    To nie są żadne skróty - to są sygnatury akt odróznaiające poszczególne typy
    spraw.

    CR to sygnatura spraw cywilnych- rewizyjnych, stosował ją Sąd Najwyzszy gdy
    działał jako sąd II instancji przy wyrokach Sądów Okręgowych.

    PZP - nie wiem, ale to sygnatura SN spraw z zakresu prawa pracy i
    ubezpieczeń społecznych