  • Data: 2005-09-30 21:42:50
    Temat: Co mozna zrobic? - wykorzystywanie wizerunku
    Od: "Rosee" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Dwa lata pracowalam jako lektor jezyka w pewnej firmie. Niestety w zwiazku z
    brakiem szacunku do wykonywanej przeze mnie pracy ze strony mojego szefa,
    przejawiajacego sie brakiem stosownego wynagrodzenia, musialam odejsc.
    Zalozylam wlasna firme i robie dokladnie to samo. Moj byly pracodawca do
    dnia dzisiejszego rozprowadza ulotki promujace jego firme, na których to
    ulotkach sa zamieszczone zdjecia z moja osoba, jest rowniez wymienione moje
    imie i stanowisko.
    Gdy zakladalam firme bylam straszona, ze stosuje nieuczciwa konkurencje,
    gdyz nie mam prawa robic tego co robie. Czy nie jest jednak odwrotnie? Czy
    moj byly szef ma prawo to robic? Co w takiej sytuacji mozna zrobic?

    Bardzo prosze o pomoc.

    Pozdrawiam
    Rosee