  • 1. Data: 2004-04-14 13:16:45
    Temat: Co moze Inspaekcja Handlowa?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>

    Witam

    Zapiszcie sobie w kajecikach:
    Inspekcja Handlowa moze nam skoczyc...

    Niestety. W tym dziwnym kraju nikt nie dba o interesy klienta.
    Tylko on sam moze to zrobic.
    Co z tego, ze mamy piekny zapis w art 8.1 ustawy z 27 lipca 2002
    (Dz. U. Nr 141, poz. 1176). Przedsiebiorca ma to w d... Inspekcja
    moze sie tylko podjac mediacji miedzy klientem a sprzedawca. Moze
    zasugerowac pewne rozwiazania, nie moze nawet ukarac (tak mi
    powiedziala pani z IH). Walcze z bezczelnym salonem (przy okazji:
    Plus GSM w Geanie w Gdyni - omijajcie szerokim lukiem), ktory mi
    sprzedal zepsuta "nowa" komorke. Maja gdzies ustawy, maja gdzies
    wysylane do nich pisma... Czy w tym kraju nic bez sadu sie nie
    wyegzekwuje?... a to Polska wlasnie.

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x14FF5BF4
    Nie komentujemy i nie komentujemy, dlaczego nie komentujemy.
    (C) by Boguslaw Majewski - MSZ

  • 2. Data: 2004-04-14 13:49:09
    Temat: Re: Co moze Inspaekcja Handlowa?
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Zbynek Ltd. wrote:

> [...]
    > sprzedal zepsuta "nowa" komorke. Maja gdzies ustawy, maja gdzies
    > wysylane do nich pisma... Czy w tym kraju nic bez sadu sie nie

    a co w tym dziwnego? przecież od tego są właśnie sądy

    KG

  • 3. Data: 2004-04-14 17:53:28
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Mający(a) chwilę czasu *Zbynek Ltd.* wysmarował(a):
    > wysylane do nich pisma... Czy w tym kraju nic bez sadu sie nie
    > wyegzekwuje?... a to Polska wlasnie.

    Nawet z sądem trudno

    --
    Jacek

    Gdyby wybory mogły coś zmienić, Oni by je zdelegalizowali.

    Adres trochę "przerobiony"

  • 4. Data: 2004-04-14 18:07:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Zapiszcie sobie w kajecikach:
    > Inspekcja Handlowa moze nam skoczyc...

    Inspekcja handlowa może karać za popełnienie wykroczeń. Niestety dla
    Ciebie sprzedaż uszkodzonej komórki nie jest wykroczeniem.

  • 5. Data: 2004-04-15 07:56:53
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>

    Czesc

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Robert Tomasik napisał(a):

    > Inspekcja handlowa może karać za popełnienie wykroczeń. Niestety dla
    > Ciebie sprzedaż uszkodzonej komórki nie jest wykroczeniem.

    Czy lekce sobie wazenie ustawy (konkretnie wspomniany art. 8.1)
    jest wykroczeniem?

  • 6. Data: 2004-04-15 09:03:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czy lekce sobie wazenie ustawy (konkretnie wspomniany art. 8.1)
    > jest wykroczeniem?

    Niestety nie. Nie wszystkie naruszenia ustaw stanowią czyny zabronione, za
    które można kogoś ukarać.

  • 7. Data: 2004-04-15 09:39:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <4...@p...com>, Zbynek Ltd. wrote:

    > Czy lekce sobie wazenie ustawy (konkretnie wspomniany art. 8.1)
    > jest wykroczeniem?

    Nie jest, nawet jeśli to prawda

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2004-04-15 13:42:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>

    Czesc

    > Niestety nie. Nie wszystkie naruszenia ustaw stanowią czyny zabronione, za
    > które można kogoś ukarać.

    Szkoda. Zycie byloby prostsze:-)