  • 71. Data: 2009-05-11 10:46:27
    Temat: Re: Co mi grozi...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    spp pisze:

    > Hmm, ani tamował ruch, ani utrudniał, ani na drodze publicznej, ani w
    > strefie zamieszkania.

    łee, wszystko da sie uzasadnić. Ja tam uważam że byłoby OK.

    --
    @2009 Johnson

  • 72. Data: 2009-05-11 10:48:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > ani utrudniał

    jak nie jak tak

  • 73. Data: 2009-05-11 10:48:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > Ale jeśli czyn ma miejsce na parkingu pod marketem? Bo większość takich
    > sytuacji ma miejsce właśnie pod marketem, a to jest przecież teren
    > prywatny marketu.

    Zależy od interpretacji zwrotu droga publiczna. I według mnie bez
    znaczenia jest charakter własności terenu, lecz zwróciłbym uwagę na
    publiczność (powszechność) ruchu.

    --
    @2009 Johnson

  • 74. Data: 2009-05-11 10:53:02
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > jak nie jak tak

    Jak tak jak nie.

    --
    spp

  • 75. Data: 2009-05-11 10:54:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    spp pisze:

    > Jak tak jak nie.

    Jednak tak.
    Zostałeś przegłosowany :)

    --
    @2009 Johnson

  • 76. Data: 2009-05-11 10:57:12
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Samochodu?

    'dobra jakiegokolwiek chronionego prawem'

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 77. Data: 2009-05-11 10:58:07
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > SWK ;-)

    to raczej jakby sie z ta pompka schylal :)

  • 78. Data: 2009-05-11 10:58:24
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Art. 25. § 1. Nie popełnia przestępstwa, kto w obronie koniecznej odpiera
    bezpośredni, bezprawny zamach na jakiekolwiek dobro chronione prawem.
    § 2. W razie przekroczenia granic obrony koniecznej, w szczególności gdy
    sprawca zastosował sposób obrony niewspółmierny do niebezpieczeństwa
    zamachu, sąd może zastosować nadzwyczajne złagodzenie kary, a nawet odstąpić
    od jej wymierzenia.
    § 3. Sąd odstępuje od wymierzenia kary, jeżeli przekroczenie granic obrony
    koniecznej było wynikiem strachu lub wzburzenia usprawiedliwionych
    okolicznościami zamachu.

  • 79. Data: 2009-05-11 10:58:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jak tak jak nie.

    zajal dwa miejsca? - tak
    utrudnil, a wlasciwie uniemozliwil zaparkowanie pytajacemu? - tak

    wiec co, kaczynskim jestes, ze ci nikt nie udowodni ze biale jest biale, a
    czarne jest czarne?

  • 80. Data: 2009-05-11 10:59:10
    Od: spp <s...@o...pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > 'dobra jakiegokolwiek chronionego prawem'

    Ewidentnie z przekroczeniem jej granic.
    Obustronnym. :)

    --
    spp