  • Data: 2005-09-07 13:38:04
    Temat: Co mam teraz zrobić
    Od: "janek" <2...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zatrudniłem się w pewnej firmie na umowę o pracę, pracowałem dwa miesiące.
    Nie otrzymałem ani złotówki. Chcąc nie przysparzać kłopotów "szefowi"
    zwolniłem się za porozumieniem stron, wypłaty w umówionym terminie nie
    otrzymałem. Przedstawiłem sprawę w Inspekcji Pracy, po ich interwencji
    otrzymałem świadectwo pracy oraz informację od Inspekcji iż moje zarzuty
    potwierdziły się( Pracodawca został przez nich ukarany). Jednocześnie
    poradzono mi, żebym ponowił wezwanie do zapłaty. Pracodawca nawet nie
    odebrał pisma. Poradzono mi również, jeśli nie otrzymam wypłaty skierować
    sprawę do Sądu Pracy co uczyniłem. Sąd w postępowaniu nakazowym nakazał
    wypłacenie mi zaległych pensji wraz z odsetkami, termin wyznaczony minął a
    pieniędzy ani widać ani słychać. W związku z tym moje pytanie co mam dalej z
    tym faktem zrobić, do kogo się udać? Z góry dziękuję za pomoc