  • Data: 2005-04-24 13:18:07
    Temat: Co daje rozdzielność majątkowa? długie
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przejrzałam archiwum i teraz to już zupełnie nie wiem.
    Nie można razem rozliczać podatku, treba zbierać wszelkie faktury i
    papierki jakby co...
    Jak jest z dziedziczeniem? ma to jakiś wpływ (podatek) np testament na
    rzecz małzonka?
    Ale co najgorsze wyczytałam ze jesli np moj mąz pozyczy od kogoś milion
    złotych i ten ktoś nie wie że mamy podpisaną rozdzielczość majątkową to
    ściąga się dług tak jakby jej NIE BYŁO?
    A jeśli mój mąż ma działalność gospodarczą i odpowiada majątkiem za
    zobowiązania ZUS podatki vaty itp co co wtedy? instytucje muszą być
    poinformowane?????! a jak nie?
    A jeżeli weżmie na firmę kredyt miliom złotych i zginie w wypadku?

    Tak się zastanawiam bo bardzo dużo pytań było ostatnio o intercyzę co ona
    właściwie daje ? Powinno być to pewnego rodzaju zabezpiecenie małżonka przed
    nieprzewidzianymi zdarzeniami finansowymi drugiej strony.
    Proszę o oświecenie mnie w tym względzie?
    TMK