  • 1. Data: 2004-10-08 07:48:42
    Temat: Ciąża a delegacje - pilne
    Od: Justyna<j...@w...pl>

    Pracuję w oparciu o umowę na czas nieokreślony na stanowisku - kierownik
    regionalny , w związku z tym nie mam w umowie czegoś co nazywałoby się stałym
    miejscem
    wykonywania pracy. Opiekuję się i kontroluję pracę kilkunastu naszych (
    należących do firmy która mnie zatrudnia ) sklepów . Część z nich jest w mieście
    w którym mieszkam a część poza , co zmusza mnie do częstych wyjazdów (
    delegacji) również siedziba firmy jest w innym mieście. Pytanie - czy w świetle
    art.178 KP mogę w tej sytuacji odmówić wyjeżdżania poza miejsce zamieszkania ?
    Bardzo pilne , bo powstaje konflikt między mną a pracodawcą.
    Pozdrawiam
    Justyna

    -> http://usenet.pomocprawna.info