  • 1. Data: 2006-01-04 10:22:40
    Temat: Chorobowe dla bezrobotnego bez prawa do zasiłku.
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Szanowni grupowicze !

    Mam następujące pytanie. Jako osoba bezrobotna zarejestrowana bez
    zasiłku, złamałem nogę. Niestety tak fatalnie, że leczenie z
    rehabilitacją potrwa w najlepszym razie około roku. Czy przysługuje mi
    prawo do zasiłku chorobowego?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-01-04 11:15:17
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Critu" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zasiłku, złamałem nogę. Niestety tak fatalnie, że leczenie z
    > rehabilitacją potrwa w najlepszym razie około roku. Czy przysługuje mi

    Nie.

  • 3. Data: 2006-01-04 14:32:30
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 04 Jan 2006 11:22:40 +0100, *Critu*
    <news:dpg7pe$3a5$1@news.man.bydgoszcz.pl> napisał(a):

> [...]

    > zasiłku, złamałem nogę. Niestety tak fatalnie, że leczenie z
    > rehabilitacją potrwa w najlepszym razie około roku. Czy przysługuje mi

    Jak jesteś ubezpieczony na życie w PZU,opłacasz składki to możesz się starać
    o jakieś pieniądze.

    --
    Kaja