  • 1. Data: 2006-09-21 05:28:38
    Temat: Chcę kupić nieruchomość mojego dłuznika sprzedawaną przez komornika.
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mój dłuznik nie spłacił zdłuzenia pieniężnego wobec mnie ,
    komornik zajął nieruchomość mojego dłuznika.
    Prawdopodobnie niedługo nieruchomość mojego dłuznika
    zostanie wystawiona na sprzedaż. Wobec powstałej sytuacji
    dłuznik bedzie zlicytowany.
    Będąc jedynym wierzycielem mojego dłuznika , pragnę wziąśc udział
    w licytacji nieruchomości i za wysokość pieniężnego zadłużenia
    zakupić nieruchomość od dłuznika podczas licytacji.

    Bardzo proszę o udzielenie wyczerpującej infrormacji .

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-21 07:19:53
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w licytacji nieruchomości i za wysokość pieniężnego zadłużenia
    > zakupić nieruchomość od dłuznika podczas licytacji.

    A nie możesz przejąć tej nieruchomosci w zamian za zwolnienie z długu?

  • 3. Data: 2006-09-21 13:11:25
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Boombastic wrote:

    > A nie możesz przejąć tej nieruchomosci w zamian za zwolnienie z długu?

    Pewnie nie jest jedynym wierzycielem.

  • 4. Data: 2006-09-21 13:57:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Pewnie nie jest jedynym wierzycielem.

    czytac ;) "Będąc jedynym wierzycielem mojego dłuznika"