  • 11. Data: 2006-07-24 18:45:14
    Temat: Re: Centralne Biuro Antykorupcyjne - szansa na pracę dla prawnika ?
    Od: "p...@n...pl" <z...@w...pl>

    news:ea0505$oou$1@news.wp.pl...

    | Do CBA kretynów nie przyjmują. Nie masz szans.
    |
    | --
    |
    | Piotr

    A takich pedałów jak ty przyjmują ?

  • 12. Data: 2006-07-24 22:41:38
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > A takich pedałów jak ty przyjmują ?

    W powyższym zdaniu jest wewnętrzna sprzeczność.
    Po raz kolejny udowodniłeś, że jesteś kretynem.
    Z mojej strony EOT.

    --
    Piotr

  • 13. Data: 2006-07-25 16:54:36
    Od: "p...@n...pl" <z...@w...pl>

    | W powyższym zdaniu jest wewnętrzna sprzeczność.
    | Po raz kolejny udowodniłeś, że jesteś kretynem.
    | Z mojej strony EOT.

    Co ty wiesz o logice pedale
    Idź sie lepiej zapisz do klubu dziwaków może zostaniesz prezesem

  • 14. Data: 2006-07-26 01:14:36
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Co ty wiesz o logice pedale
    > Idź sie lepiej zapisz do klubu dziwaków może zostaniesz prezesem

    Nie będę dyskutować z idiotą. Z mojej strony EOT.

    --
    Piotr

  • 15. Data: 2006-07-26 15:38:16

    Wsadź se w dupe swój eot pedale od razu poczujesz się lepiej