  • 51. Data: 2008-01-28 07:03:15
    Temat: Re: CYFRA+ WYŁUDZA PIENIĄDZE!!!!!!!
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 27 Jan 2008 13:28:08 +0100,
    Roki <r...@w...pl> screamed:

    > A to nie wiedziałem:) Myślałem, że krzyczą, żeby czasami ktoś nie
    > przeoczył:)

    Niektóre rzeczy są dla piszącego ISTOTNE i należy na nie zwrócić UWAGĘ.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 08:02:50 user up 11600 days, 19:57, 1 user, load average: 0.90, 0.98, 0.45 ]

    For the next hour, WE will control all that you see and hear.

  • 52. Data: 2008-01-28 08:35:56
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "osobnik głupi jak stodoła" <"du|a fujara"@op.pl> napisał w
    wiadomości news:fni67i$h63$1@atlantis.news.tpi.pl...
    t.pl

    > kuśwa co za cymbał z ciebie palancie jeden wal sie sam w ten durny łeb a
    > nie wypisuj bredni na grupie.
    > Ty to chyba jesteś prawnik z grupy tych nieuków co to tatus adwokat mama
    > adwoka ia ty degenerat bo jak sie pierdolita na kupe to i geny sie
    > degenerują.

    widze ze pis rozpoczyna akcje zdobywania wyborcow w necie

  • 53. Data: 2008-01-30 05:42:16
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    Troll wrote:
    > widze ze pis rozpoczyna akcje zdobywania wyborcow w necie

    a co ma do tego pis?
    tobie to tylko jedno w głowie - pewnie musisz bardzo się bać tej partii?
    śnie ci się po nocach w koszmarach niejaki p. minister Ziobro?

    --
    Seryozha

  • 54. Data: 2008-01-30 05:43:29
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    osobnik głupi jak stodoła wrote:
    > Zreszta to widac dokładnie jak sie obserwuje takich adwokatów.
    > blade to to gówniane i w dodatku z uszkodzonymi genami

    ta bladość to typowa dla wampirów co wysysają krew z ludzi

    --
    Seryozha

  • 55. Data: 2008-01-30 05:49:31
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Wręcz przeciwnie. Oni nie mają pojęcia, że w usenecie to krzyk. U nich
    > to oznacza akcentowanie wyrażeń... :>

    > Ok ok. :>

    rzeczywiście świetnie się czujecie w swym HERMETYCZNYM dusznym "towarzystwie
    wzajemnej adoracji" elity-korporacji WAMIPRÓW KRWIOPIJCÓW !!!

    --
    Seryozha