  • 51. Data: 2010-10-24 17:22:58
    Temat: Re: [OT]
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Anna Izabela" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ia1nu4$s2s$1@inews.gazeta.pl...

    > Masz spore problemy z czytaniem ze zrozumieniem...
    Jaja sobie z ciebie robię, babino, a ty nawet nie zauważasz, ot i wszystko.

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2010-10-24 17:33:19
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Anna Izabela" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jaja sobie z ciebie robię, babino, a ty nawet nie zauważasz, ot i
    > wszystko.

    nie, chłoptasiu, to ja sobie z ciebie jaja robie :-D
    no, już się tobą pobawiłam, możesz spadać

  • 53. Data: 2010-10-24 17:35:53
    Temat: Re: [CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Kubuś Puchatek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Czy ty jakiś uraz na tle milicji/policji masz? Rodzice ciebie nimi w
    dzieciństwie straszyli?

    Mandat mu wlepili za nieprzepisową jazdę albo coś takiego, i dlatego taki
    chłoptaś cięty...
    ;)

    AI

  • 54. Data: 2010-10-24 17:37:34
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > nie, chłoptasiu, to ja sobie z ciebie jaja robie :-D
    > no, już się tobą pobawiłam, możesz spadać

    Za późno, cielęcino. Trzeba było wcześniej, teraz to odbekujesz jak
    gówniara, w stylu "a ty też masz brudne majtki".
    Ale też i niczego lepszego nie oczekiwałem.
    To co? - ogon pod siebie i spadasz, nie?

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2010-10-24 17:43:04
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Czy ty jakiś uraz na tle milicji/policji masz? Rodzice ciebie nimi w
    > dzieciństwie straszyli?
    > Mandat mu wlepili za nieprzepisową jazdę albo coś takiego, i dlatego taki
    > chłoptaś cięty...
    Dostałaś po nosie i szukasz sojusznika, cielęcino?

    --
    Jotte

  • 56. Data: 2010-10-24 17:45:02
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

> [...]
    > gówniara, w stylu "a ty też masz brudne majtki".
    > Ale też i niczego lepszego nie oczekiwałem.
    > To co? - ogon pod siebie i spadasz, nie?

    obstawiam że 17 do najwyżej 22...
    ;-)

  • 57. Data: 2010-10-24 17:47:04
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > obstawiam że 17 do najwyżej 22...
    Doucz się. Trylobity wówczas nie żyły.

    --
    Jotte

  • 58. Data: 2010-10-24 17:51:50
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    > Użytkownik "Anna Izabela" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dostałaś po nosie i szukasz sojusznika, cielęcino?

    chłopcze, odejdz, na moim grzbiecie nie wyleczysz się z kompleksów
    polecam forum onetu - dla początkujących w sam raz
    i PLONK, bo żałosnych dupków nie trawię

  • 59. Data: 2010-10-24 18:06:32
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > chłopcze, odejdz, na moim grzbiecie nie wyleczysz się z kompleksów
    > polecam forum onetu - dla początkujących w sam raz
    > i PLONK, bo żałosnych dupków nie trawię
    Cielęcino, jesteś niczym bąk - pokręciłem, popatrzyłem chwilę i tyle. Nie
    tobą pierwszą i nie tobą ostatnią, takich pacynek na pęczki.
    Niczego ci nie polecam bo sama pisałaś, że ci coś tam lata więc wiesz co
    robić - jak to latawica.
    Na trawienie weź laxigen - zobaczysz swoją prawdziwą naturę.
    No, będzie dość zabawy, naciskamy przycisk i rozlega się szum wody...

    --
    Jotte

  • 60. Data: 2010-10-24 19:09:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-24 19:33, Anna Izabela pisze:

    > Użytkownik "Jotte"<t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości

    > nie, chłoptasiu, to ja sobie z ciebie jaja robie :-D
    > no, już się tobą pobawiłam, możesz spadać

    Po co w ogóle odpowiadasz temu homosiowi. Plusknij go i będziesz miała
    spokój.

    --
    animka