  • 21. Data: 2010-10-24 09:02:38
    Temat: Re: [CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:ia0s8m$k0s$1@news.onet.pl...

    > Akurat w odniesieniu do krakowskich policjantow ta odzywka jest idealna.
    > Brawo Koziolku ;) Tez bym z checia napsul krwi tym nierobom.

    A krakowscy policjanci sąjakoś wyraźnie gorsi od płockich, kołobrzeskich czy
    suwalskich?
    Wszędzie znajdą się młoty.
    Ja tylko mówię, jak cholernie długą brodę ma ta odzywka i jak tanie jest
    teraz używanie jej.

    Anna Izabela

  • 22. Data: 2010-10-24 09:14:05
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Anna Izabela napisała:
    > Wszędzie znajdą się młoty.
    > Ja tylko mówię, jak cholernie długą brodę ma ta odzywka i jak tanie jest
    > teraz używanie jej.

    Skoro mentalność tych panów się nie zmienia, nie ma co zmieniać odzywek.
    A swoją drogą w '82 miałem 8 lat - mam prawo nie pamiętać ;)

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 23. Data: 2010-10-24 09:15:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-10-24 10:54, neoniusz pisze:

    > Tez bym z checia napsul krwi tym nierobom.

    A co? Zdrowie ci nie pozwala?

    --
    spp

  • 24. Data: 2010-10-24 09:16:53
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro mentalność tych panów się nie zmienia, nie ma co zmieniać odzywek.
    > A swoją drogą w '82 miałem 8 lat - mam prawo nie pamiętać ;)

    Nie masz racji - zmienia się.Miałeś 8 lat i faktycznie możesz nie wiedzieć
    jaka była milicja, o zomo nie wspominając.
    Nawet nie ma o porównywać.

    Anna Izabela

  • 25. Data: 2010-10-24 09:20:46
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Anna Izabela napisała:
    > Nie masz racji - zmienia się.Miałeś 8 lat i faktycznie możesz nie wiedzieć
    > jaka była milicja, o zomo nie wspominając.
    > Nawet nie ma o porównywać.

    No cóż. W podbydgoskich Białych Błotach podczas stanu wojennego można było
    od chłopaków pożyczyć aparaturę do bimbru. Idź teraz na posterunek i poproś
    ;)

    Pozdr.,

    Koziołek

    --
    http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 26. Data: 2010-10-24 09:26:06
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-24 11:15, spp pisze:

    > A co? Zdrowie ci nie pozwala?

    Robie co moge, ale jeden czlowiek swiata nie zmieni.

  • 27. Data: 2010-10-24 09:37:40
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    > No cóż. W podbydgoskich Białych Błotach podczas stanu wojennego można było
    > od chłopaków pożyczyć aparaturę do bimbru. Idź teraz na posterunek i
    > poproś ;)

    W '82 byłam na łódzkim rockowisku. Dwóch nudzących się przy kiblu
    milicjantów kiwneło głową na przechodzącego chłopaka "Tego?". Wepchneli go
    do kibla i zglanowali.
    Chcesz się dalej licytować na opowieści?

    Anna Izabela

  • 28. Data: 2010-10-24 09:42:22
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Anna Izabela napisała:
    > Chcesz się dalej licytować na opowieści?

    A co Ty taka nerwowa dzisiaj? Słońce świeci - weź psa, idź z nim na spacer.
    Usiądź na ławce, poczytaj książkę. Nie musi być Kosik.

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 29. Data: 2010-10-24 09:48:17
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    > A co Ty taka nerwowa dzisiaj? Słońce świeci - weź psa, idź z nim na
    > spacer. Usiądź na ławce, poczytaj książkę. Nie musi być Kosik.

    U mnie nie świeci, nie mam już psa (kotów też już nie mam), z czytaniem s-f
    skończyłam w momencie, gdy oddałam promotorowi magisterkę o Lemie...Ale masz
    rację, poczytam, mam Daviesa do skonczenia. A nerwowa dziś akurat nie
    jestem... ;-P)

    Anna Izabela

  • 30. Data: 2010-10-24 10:47:21
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Anna Izabela" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie masz racji - zmienia się.Miałeś 8 lat i faktycznie możesz nie wiedzieć
    > jaka była milicja, o zomo nie wspominając.
    > Nawet nie ma o porównywać.
    Nie, nie zmieniła się. Zmieniły się tylko okoliczności działania, a więc i
    zewnętrzne jej formy. Tylko zewnętrzne. Mentalność zaś jest ciągle taka
    sama. To są wciąż takie same (ciągle często _te_ _same_) młoty, zwyrodnialcy
    i łajdacy.
    Gdyby powróciły ówczesne okoliczności w 5 sekund miałabyś takich, jak wtedy.
    Po prostu ten zawód przyciąga indywidua o określonym profilu
    mentalno-psychologicznym.
    A nawet jak się trafi przypadkiem jakiś lepszy nieco egzemplarz to kwestią
    czasu (krótkiego) jest ściągnięcie go do poziomu ogólnie obowiązującej
    normy, albo odchodzi.

    --
    Jotte