  • 11. Data: 2019-09-18 19:42:37
    Temat: Re: Były więzień został... strażnikiem więziennym
    Od: Kris <k...@g...com>

    Robert, poczytaj to. Szczególnie końcówkę o funkcjonariuszu.
    https://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/wyrok-i-kara/
    279098,Jakie-sa-skutki-zatarcia-skazania.html

  • 12. Data: 2019-09-18 22:38:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.09.2019 o 19:42, Kris pisze:
> [...]
    279098,Jakie-sa-skutki-zatarcia-skazania.html
    >Po pierwsze nie jestem przekonany, czy sąd ma akurat tu rację, a w
    Polsce nie ma prawa precedensowego. Po drugie skłądający dokumenty do
    pracy strażnik nie ma obowiazku czytania wszystkich orzeczeń sądu, by
    znaleźć, ze sąd jednak doszedł do wniosku, że przepis kodeksu jest zły.

  • 13. Data: 2019-09-19 07:07:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Było jeszcze kiedyś o tym, że np. baza danych policji trzyma wszystko i nie wykreśla
    niczego.

    -----