  • 1. Data: 2008-04-11 17:43:17
    Temat: Brak szkolenia BHP, jako podstawa do rozwiazania umowy bez okresu wypowiedzenia
    Od: f...@g...com

    Czy brak szkolenia BHP w ciagu 2 lat moze byc podstawa do
    natychmiastowego rozwiazania umowy o pracy przez pracownika?

    FD

  • 2. Data: 2008-04-11 19:33:56
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    f...@g...com pisze:
    > Czy brak szkolenia BHP w ciagu 2 lat moze byc podstawa do
    > natychmiastowego rozwiazania umowy o pracy przez pracownika?

    niekoniecznie. najpierw dowiedz się co jaki okres pracownicy na twoim
    stanowisku mają szkolenia. ja na swoim mam np. co 3 lata.

  • 3. Data: 2008-04-11 20:00:24
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    <f...@g...com> wrote
    .com...
    > Czy brak szkolenia BHP w ciagu 2 lat moze byc podstawa do
    > natychmiastowego rozwiazania umowy o pracy przez pracownika?

    A było szkolenie przed przyjęciem do pracy?