  • 41. Data: 2019-06-24 02:19:01
    Temat: Re: Bodnar czy Ciarka?
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-21 o 09:01, Shrek pisze:

    > Mówisz, że brutalne zbrodnie popełniają tylko "niepoczytalni"? Wogóle to
    > narazie nic nie wskazuje, żeby był niepoczytalny.

    Jeden psycholog wypowiedział się w tej sprawie. Stwierdził, że to jednak
    było także ordynarne zboczenie seksualne,

    --
    animka

  • 42. Data: 2019-06-24 02:21:43
    Temat: Re: sygnatury/stopki w postach usenetowych [Was: Bodnar czy Ciarka?]
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-21 o 09:47, A. Filip pisze:

    > Możesz potraktować to pytanie jako sugestie żebyś przerzucił
    > podpisywanie się do sygnaturki/stopki.
    >
    > https://support.mozilla.org/pl/kb/sygnatury

    Wystarczy w ustawieniach danego konta wpisać Shrek i już sydnaturka jest.

    --
    animka

  • 43. Data: 2019-06-24 02:45:04
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@w...pl> pisze:
> [...]
    rawny-czolgal-sie-podczas-rozprawy-jest-postepowanie
    -dyscyplinarne,945011.html

    > Wypowiadała się dzisiaj sędzia Barbara Piwnik. Jest przeciwna takiemu
    > traktowaniu podejrzanego, szczególnie jak on nie jest agresywny, nie
    > broni się.

    Nawet "jak Breivik"?

    Wiec może "dla ustalenia" uwagi: Jak poważne przestępstwo/wykroczenie
    miała popełnić policja "stylem samego zatrzymania i przewiezienia"?
    Jak dla mnie było to (niemal) z kategorii "wystarczy nie powtórzyć"
    (na taką skalę).

    <cynizm> Politycznie celem wydaje _co najmniej_ się osłabienie wrażenia
    że "za PiS" Policja działa sprawnie i skutecznie, że "bardzo
    podejrzanego/oskarżonego" zidentyfikowała i złapała szybko (jak Komendę).
    IMHO taki "cel minimalny" został w sporej części osiągnięty. </cynizm>

    --
    A. Filip