  • 11. Data: 2008-01-09 23:12:35
    Temat: Re: Błąd w sztuce lekarskiej - sprawa idzie pomyślnie.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "earl" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:d0cf6209-6719-4563-82f9-7a53364f80e5@l1g2000hsa
    .googlegroups.com...

    Szpital wypłaca pełne odszkodowanie, a jedynie w ramach poszukiwania
    zwrotnego, o ile lekarz w tym czasie był zatrudniony jako pracownik, to
    może go ścigać do wysokości trzykrotnych poborów. jak był na kontrakcie, to
    do pełnej wysokości.

  • 12. Data: 2008-01-09 23:39:44
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

    tiaaaa, jasne i do 3krotnego miesięcznego wynagrodzenia, co za
    dyrdymały,
    po pierwsze nie zadoścuczynienie bo dziadek nie żyje i krzywdy ne
    odczuwa w związku z tym, ew, odszkodowanie dla najbliższych + koszty
    jw., ale z tego co napisane nie ponieśli zadnych, więc po pierwsze nie
    ma szkody żadnej
    a odpowiedzialnośc na zasadach ogólnych 415kc, ktoz winy swojej ...
    solidarnie lekarz + zoz może być też, tylko trzeba wykazać
    zaniedbania, a tu bardziej chyba zaniedbał lekarz z opisu tylko
    wnosząc, może w zoz też się coś znajdzie, za późno badania porobili
    czy coś

    Dokładnie. Szkody materialnej nie ponieślismy. Wina całkowicie lekarza. To
    była wizyta domowa.

  • 13. Data: 2008-01-10 06:00:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    earl pisze:

    > solidarnie lekarz + zoz może być też, tylko trzeba wykazać

    jeżeli lekarz był zatrudniony w ramach stosunku pracy, a szkoda powstała
    przy wykonywaniu przez niego obowiązków pracowniczych powództwo co do
    niego powinno być oddalone.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 14. Data: 2008-01-10 20:04:51
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson pisze:
    > Art. 120 §1 kp ?

    chodziło mi o podstawę do zasądzenia zadośćuczynienia/odszkodowania dla
    zstępnych

    KG

  • 15. Data: 2008-01-10 20:05:38
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Robert Tomasik pisze:
    > Szpital wypłaca pełne odszkodowanie,

    to ja jeszcze raz - za co?

    KG

  • 16. Data: 2008-01-10 23:01:02
    Od: earl <e...@p...fm>

    kam napisał(a):

    > chodzi?o mi o podstaw? do zas?dzenia zado??uczynienia/odszkodowania dla
    > zst?pnych
    >
    > KG

    no przecież nie dla dziadka miałyby byc pieniądze, niby dla kogo jak
    nie dla zstępnych :-))))))
    zadoścuczyniene jest dla osoby, która poniosła krzywdę 445 kc [dziadek
    = aktualnie nie zyje]
    odszkodowanie wg 446 kc dla osób, którym się sytuacja pogorszyła po
    smierci [nie pogorszyła się jw.]

    normalnie taka porada kosztuje ;-))))