  • Data: 2007-09-13 14:05:22
    Temat: Bład w akcie notarialnym
    Od: Darek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie o potencjalne skutki błedu w akcie notarialnym. Zawarłem z
    deweloperem umowę w formie aktu notarialnego i własnie zauwazyłem że
    3notariusz błędnie wpisał numer KRS do aktu, pomylił sie i zamiast 6
    wpisał 9. Czy może to powodowac jakiekolwiek probley w przyszłości - mam
    na myśli sytuacje kiedy byłbym zmuszony wstąpic do sądu o przeniesienie
    własnosci lokalu na drodze sądowniczej. Czy musze to jakos skorygować a
    jeśli tak to w jakim trybie?

    Pozdrawam