  • 11. Data: 2010-04-20 10:43:54
    Temat: Re: Bimber legalny?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:

    > Wnioskuję stąd, że mamy w kraju całe rzesze nieukaranych dotąd
    > przestępców. Robią ludzie wino i piją z sąsiadem, z żoną, z kolegą - toż
    > to darowizna, a zatem przestępstwo.

    Ba, przejrzyj PKD, a znajdziesz więcej przestępstw do zgłoszenia.

    Takie np. 98.10.Z Gospodarstwa domowe produkujące wyroby na własne
    potrzeby
    albo: 98.20.Z Gospodarstwa domowe świadczące usługi na własne potrzeby

    J. przestępca skarbowy

  • 12. Data: 2010-04-20 17:31:42
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal
    w wiadomosci news:kshqs59tsogqk5q0j9jhqc3ikpkl26k4pj@4ax.com...

    > OIDP niedozwolona - przeczytaj dokladnie ustawy, ale z tego co
    > pamietam sliwowica jest destylowana a dopuszczone sa tylko
    > fermentowane

    Posiada "ciche" lokalne dopuszczenie. W Szczawnicy flaszke za 35 zl kupisz
    bez problemu i wypijesz z apetytem ;)

  • 13. Data: 2010-04-20 18:31:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    >
    > Posiada "ciche" lokalne dopuszczenie. W Szczawnicy flaszke za 35 zl
    > kupisz bez problemu i wypijesz z apetytem ;)

    Za 35 zl mozesz kupic te sznurkiem wiazana robiona ze spirytusu
    technicznego albo plynu do spryskiwaczy. 50-70 zl/0,5 litra to cena realna
    jesli to ma byc faktycznie sliwowica.

  • 14. Data: 2010-04-20 21:39:38
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 20 Apr 2010 19:31:42 +0200, "Nostradamus" <l...@o...pl>
    wrote:

    >Posiada "ciche" lokalne dopuszczenie. W Szczawnicy flaszke za 35 zl kupisz
    >bez problemu i wypijesz z apetytem ;)

    grupa o prawie, wiec rozmawiamy o legalnych dopuszczeniach a nie
    "lokalnych dopuszczeniach"
    :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 15. Data: 2010-04-20 21:49:37
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (20.04.2010 23:39), Cyb wrote:

    > grupa o prawie, wiec rozmawiamy o legalnych dopuszczeniach a nie
    > "lokalnych dopuszczeniach"
    > :)

    Ale praktyka stosowania prawa to też prawo (chyba).

    p. m.

  • 16. Data: 2010-04-22 00:30:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek pisze:
    > Wnioskuję stąd, że mamy w kraju całe rzesze nieukaranych dotąd przestępców.
    > Robią ludzie wino i piją z sąsiadem, z żoną, z kolegą - toż to darowizna, a
    > zatem przestępstwo. Mam nadzieję, że pan Zbigniew Z. nie przeczyta tego
    > posta, i nie uczyni więziennictwa wiodącą gałęzią gospodarki naszego
    > pięknego kraju.

    Phi... A czy wiesz, że jak np. sąsiad pomoże Ci np. wnieść meble, to też
    należałoby zapłacić do tego podatek? Ba! Właściwie także składkę na ZUS ;->

  • 17. Data: 2010-04-22 10:55:07
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Wczoraj holowałem kolegę kilkanaście km i już się zaczynam bać, że się mój
    ulubieniec Zbyszek Z. dowie i pójdę do tiurmy
    Jacek

  • 18. Data: 2010-04-22 14:01:49
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości

    > Wczoraj holowałem kolegę kilkanaście km i już się zaczynam bać, że się mój
    > ulubieniec Zbyszek Z. dowie i pójdę do tiurmy

    Ja bym sie nie przyznawal. Oszuscie podatkowy ;) Trzeba bylo go najpierw
    zaholowac pod urzad skarbowy!!

  • 19. Data: 2010-04-23 15:18:37
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Andrzej Lawa zapodal(a):

    > Phi... A czy wiesz, że jak np. sąsiad pomoże Ci np. wnieść meble, to też
    > należałoby zapłacić do tego podatek? Ba! Właściwie także składkę na ZUS ;->

    ba, zapraszając koleżankę na randki na kolacje i płacąc za nią, uzyskuje ona
    przychód, podlegający opodatkowaniu ;)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 20. Data: 2010-04-23 21:33:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbylut pisze:

    > ba, zapraszając koleżankę na randki na kolacje i płacąc za nią, uzyskuje ona
    > przychód, podlegający opodatkowaniu ;)

    Gorzej będzie, jak zaprosisz ją do domu na samodzielnie przygotowaną
    kolację - masz niezarejestrowaną działalność kateringową i to pewnie
    jeszcze bez "papierów" w SANEPIDu ;->