  • 1. Data: 2006-11-24 06:19:42
    Temat: Bilet autobusowy
    Od: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Witam
    Mam pytanie znajomy jechał autobusem i skasował bilet jednorazowy który był
    już wcześniej skasowany , była kontrola biletów i kontrolel stwierdził ze
    bilet został zfałszowany bo poprzednie nadruk został starty . Konduktor
    wypisał protokuł uiszczenia opłaty i zabrał bilet , powiedział ze osoba
    zostanie wezwana na komisariat w celu wyjaśnienia sytuacji. Czego się można
    obawiac , czy sprawa zostanie skierowana do sądu czy oprocz opłat związanych
    z przejazdem bez ważnego biletu , zostanie pociągnie do innych opłat.

  • 2. Data: 2006-11-24 07:29:02
    Temat: Re: Bilet autobusowy
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 24 lis o godzinie 07:19, na pl.soc.prawo, Grzegorz W napisał(a):

    > [..] była kontrola biletów i kontrolel stwierdził ze bilet został zfałszowany

    A to kanar jest expertem i wydaje orzeczenia ???
    Olo - gdzie jesteś ??? Rzuć no jakimś mądrym przykłądem ... Kwaśniak ....

    > Konduktor wypisał protokuł uiszczenia opłaty i zabrał bilet

    Konduktorzy to jeszcze istnieją??? (pytam o komunikację autobusową ;))
    A kto mu pozwolił "zabrać" ten bilet??
    Kopa w dupę i tyle by "zabrał bilet".

    > powiedział ze osoba zostanie wezwana na komisariat w celu wyjaśnienia sytuacji.

    Kanar teraz to sobie może w dupę wsadzić ten bilecik. Jak udowodni że TEN
    BILET który przekazałby policji jest akurat tym którym się posługiwałeś?

    Zresztą byłby idiotą gdyby wogóle wszczynał w OBECNEJ sytuacji jakąkolwiek
    sprawę z organami ścigania.

    > Czego się można obawiac ,

    Tego że jeżeli nie złożysz odwołania od opłaty dodatkowej - to będziesz
    musiał ją uiścić.

    > czy sprawa zostanie skierowana do sądu

    Jeżeli nie zapłacisz w terminie to pewnie PKM czy inny ZTM złoży pozew o
    zapłatę w sądzie.

    > czy oprocz opłat związanych z przejazdem bez ważnego biletu ,
    > zostanie pociągnie do innych opłat.

    To zależy co teraz zrobisz.

    PS - znaki interpunkcyjne "stawia się" zaraz po wyrazie a nie tak jak Ty
    piszesz - robiąc spację.

    --
    Herbi
    24-11-2006 08:28:59

  • 3. Data: 2006-11-24 21:40:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Herbi" <z...@o...pl> wrote in message

    > A to kanar jest expertem i wydaje orzeczenia ???

    Nie. On tylko nabrał podejrzeń. Wystarczy.
    Expert oceni czy podejrzenia były słuszne czy nie.

    > A kto mu pozwolił "zabrać" ten bilet??

    Zapewne regulamin przewoźnika. Trzeba by przeczytać.

    > Kopa w dupę i tyle by "zabrał bilet".

    Za to juz można dostać wyrok.
    Jak jesteś taki odważny to spróbuj, a nie wymądrzaj się na internecie.