  • Data: 2019-02-23 21:33:27
    Temat: Biedroń znów jest oskarżony na podstawie art. 212 kk
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    https://wpolityce.pl/polityka/435128-wojciech-biedro
    n-znow-jest-oskarzony-na-podstawie-art212-kk

    Wojciech Biedroń znów jest oskarżony na podstawie art. 212 kk! Tym razem
    jego skazania domaga się szef Ringier Axel Springer

    opublikowano: wczoraj ? aktualizacja: wczoraj

    autor: wPolsce.pl

    Znany obrońca wolnego słowa i dziennikarskich swobód Mark Dekan
    dopiął swego. Sąd Okręgowy w Warszawie uchylił decyzję SR o umorzeniu
    sprawy z 212 kk przeciwko mojej osobie.Sprawa wraca do rejonu,a ja znów
    jestem oskarżony z haniebnego art. 212,który jest kagańcem na media

    -- napisał na Twitterze dziennikarz ,,Sieci" Wojciech Biedroń.

    Sprawa dotyczy artykułu ,,Maski opadły!", w którym Wojciech Biedroń pisał
    o liście prezesa Ringier Axel Springer AG i Grupy Onet-RASP Marka
    Dekana, w którym była zawarta instrukcja do dziennikarzy ,,Faktu",
    ,,Newsweeka" i portalu ,,Onet".

    CZYTAJ TAKŻE: Medialna ustawka Dekana! ,,Tłumaczy" swoją instrukcję dla
    dziennikarzy RASP i atakuje polskie media: ,,Stoimy w obronie wolności,
    agresywna manipulacja"

    TYLKO U NAS. Treść CAŁEJ instrukcji szefa Ringier Axel Springer dla
    polskich dziennikarzy. Szokujące słowa!

    To kolejna sprawa, w której nasz dziennikarz może zostać ukarany na
    podstawie art. 212 kodeksu karnego za to, że ośmielił się napisać tekst
    nieprzychylny dla wpływowej osoby. W sporze z sędzią Wojciechem
    Łączewskim został skazany na grzywnę tylko dlatego, że wobec niego nie
    toczyło się postępowanie dyscyplinarne, tylko postępowanie wyjaśniające.

    CZYTAJ TAKŻE: Wojciech Biedroń skazany! Sprawa sędziego Łączewskiego
    zbulwersowała Polskę, ale sąd ukarał dziennikarza

    #MuremZaBiedroniem. Dziennikarze i internauci wyrażają poparcie dla
    skazanego dziennikarza wPolityce.pl. ,,Kasta swoich zawsze obroni"

    as/Twitter

    autor: Zespół wPolityce.pl

    --
    George Orwell :