  • Data: 2004-03-17 19:43:04
    Temat: Bardzo gleboki wykop pod ekologiczne ogrzewanie
    Od: "MK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam prosbe jesli ktos ma doswiadczenie lub sprawe juz "przerabial" intersuje
    mnie przejscie na ogrzewanie geotermalne... jest to do zrobienia, mam
    dzialke wystarczajaco duza... itp, natomiast chcialbym sie dowiedziec jakie
    trzeba spelnic wymagania zeby moc zrobic sobie wykop na jakies 150m w
    dol...(srednica jakies 30 cm) chodzi mi o kwestie formalno-prawne.

    Pozdrawiam serdecznie
    Michal Kepinski
    k...@p...onet.pl