  • 1. Data: 2005-02-04 12:20:46
    Temat: Bankowy tytul egzekucyjny
    Od: "GG" <w...@a...pl>

    Witam,
    Zmieniam rachunek w moim "ulubionym banku" PKO BP i do umowy rachunku dodaja
    mi druczek o dobrowolnym poddaniu sie egzekucji z tytułu bakowego tytułu
    egzekucyjnego na sume 5000 zł w okresie dwóch lat od zamkniecia rachunku.
    Do rachunku nie ma (nie chciałem) żadnych kart kredytowych, ograniczyłem
    limity wypłat na karty debetowe - pal sześć kwotę , ale z jakiego tytułu dwa
    lata po zamknieciu rachunku Bank ma mieć mnie w garści? Przyznaję ,że nie
    rozumiem. A w informacji (oficjalnej) o dokumentach niezbędnych do załóżenia
    rachunku o czymś takim nie ma ani słowa.Nie za bardzo moge zmienić bank
    (uprzedzając dobre rady) bo chodzi mi tylko o korzystanie z bankomatu ,a
    mieszkam w małej dziurze. Prosze o ew sugestie co z tym można zrobić?

    Grzegorz Wróbel

  • 2. Data: 2005-02-04 14:36:11
    Temat: Re: Bankowy tytul egzekucyjny
    Od: Duży Miś <d...@a...pl>

> [...]
    > (uprzedzając dobre rady) bo chodzi mi tylko o korzystanie z bankomatu ,a
    > mieszkam w małej dziurze. Prosze o ew sugestie co z tym można zrobić?

    W każdym banku bedzie to samo. Oni sie w ten sposob zabezpieczyc jakbys
    nie mial obrotow na rachunku i nie mogli by pobierac prowizji. Ale
    dlaczego 5000 i dlaczego 2 lata tego nie wiem.

    Pozdrawiam
    Duzy Mis

  • 3. Data: 2005-02-04 14:39:14
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Duży pisze:

    > Ale dlaczego 5000 i dlaczego 2 lata tego nie wiem.
    A dlaczego nie?
    Dlaczego bank miałby dawać mniejszą kwotę i krótszy okres,
    być może zamykajac sobie w ten sposób w przyszłości drogę
    dochodzenia roszczeń w trybie uproszczonym.

  • 4. Data: 2005-02-04 19:51:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Duży Miś" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > W każdym banku bedzie to samo. Oni sie w ten sposob zabezpieczyc jakbys
    > nie mial obrotow na rachunku i nie mogli by pobierac prowizji. Ale
    > dlaczego 5000 i dlaczego 2 lata tego nie wiem.

    Tego pewnie nikt nie wie. Równie dobrze byśmy się zastanawiali, jakby to
    było 2.500 zł i rok. Ktoś tam coś wymyślił i tyle. może statystycznie
    wyliczyli, że marne są szanse na większy wałek.

  • 5. Data: 2005-02-04 23:40:21
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 04 Feb 2005 15:36:11 +0100, Duży Miś naskrobał(a):

    > W każdym banku bedzie to samo. Oni sie w ten sposob zabezpieczyc jakbys
    > nie mial obrotow na rachunku i nie mogli by pobierac prowizji. Ale
    > dlaczego 5000 i dlaczego 2 lata tego nie wiem.

    za 2 lata pewnie się przedawni a 5000 zł - bo kwota z nawiązką wytarczająca
    do pokrycia wszelkich kosztów.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org