    From: " 666" <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: BZWBK -potracenie wbrew prawu unijnemu ?
    Date: Sun, 5 Dec 2010 12:22:37 +0000 (UTC)

    To może mi BZWBK odpowie, dlaczego z PRZYCHODZĄCEGO z Unii Europejskiej
    (konkretnie z Niemiec) na eurokonto PROWADZONE W EUR przelewu wysłanego w
    kwocie 20 EUR potrącili mi 4 EUR jakichś rzekomych "kosztów" (wbrew prawu
    unijnemu}, paniętka w oddziale idzie w zaparte i twierdzi, że "nie widzi
    takiego obciążenia na rachunku" (a bo sprytnie jest napisane w samej treści
    TYTUłU przelewu "koszty 4 EUR", i uznanie rachunku na 16 EUR zamiast na 20
    EUR !!).

    Pikanterii dodaje fakt, że jest to zwrot przez niemieckiego beneficjenta
    przelewu, który mu wysłałem kilka dni wcześniej za osobną opłatą SHA bodajże
    9,50 zł.

    -----