eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAwaria w Banku - brak biletu - zadośćuczynienieAwaria w Banku - brak biletu - zadośćuczynienie
  • Data: 2013-11-13 11:37:21
    Temat: Awaria w Banku - brak biletu - zadośćuczynienie
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hej

    Mam pytanie. W sobotę zamawiałem bilety na Black Sabbath poprzez eventim. Płatność
    odbywała się bezpośrednio poprzez Przelew24 (dotpay). Dzisiaj dostałem zwrot
    pieniędzy a biletów nie ma już na rynku (przynajmniej nie w tej cenie, są w w wyższej
    - ja chciałem za 220 a są za 370). Dzwoniłem do eventim i do dotpay - okazało się, że
    winny jest bank BWZWBK, który nie przekazał pieniędzy na czas z powodu ogólnej awarii
    systemu i problemów z przelewami (tak powiedziano mi w dotpay. Czy jest szanasa na
    jakieś zadośćuczynienie np. zakup biletów za 370 (chciałem kupić 2 bilety mam dowód
    na to) i refundacja ze strony BZWBK do kwoty 220 ???

    Pozdrawiam i dzięki z góry za konkretne odpowiedzi
    SS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 13.11.13 12:13 m

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1