  • Data: 2008-09-21 13:00:13
    Temat: Automatyczne przedłużenie umowy - legalne?
    Od: "fotografffffff" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam zawartą umowę w 2006 r. z firmą Dialog. Jest to umowa na czas określony
    12 miesięcy (rozwiązując wcześniej płacę wyrównanie). I niby wszystko ok
    jest już ponad 12 miesięcy więc mógłbym ją rozwiązać gdyby nie pewien punkt:

    "Po zakończeniu okresu, o którym mowa w ust. 1, niniejsza UMOWA ulega
    przedłużeniu na kolejny okres 12 miesięcy, o ile ABONENT nie złoży pisemnego
    oświadczenia woli o rezygnacji z przedłużenia UMOWY najpóźniej w terminie 7
    dni przed końcem ostatniego miesiąca okresu, o którym mowa w &1 ust 1.
    niniejszego ANEKSU."

    Umowa podpisana więc nie ma się co wypierać, ale ten punkt budzi moje
    wątpliwości. Czy aby to napewno legalne i ma moc w świetle prawa?