  • Data: 2003-10-09 02:07:15
    Temat: Aresztowanie i osadzenie w areszcie sledczym
    Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    > From: d...@p...onet.pl@213.199.201.190
    > [mailto:d...@p...onet.pl@213.199.201.190] On Behalf Of Arek
    > Posted At: Tuesday, October 07, 2003 10:13 AM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: Aresztowanie i osadzenie w areszcie sledczym
    > Subject: Re: Aresztowanie i osadzenie w areszcie sledczym
    >

    > Leszek rzecze:
    >
    > A może zarzucisz swoim adresem, ja przyjadę i powiesz tak do
    > mnie jak będę stał przed Tobą?

    Przyjedz do mnie. Adres znasz bo nie raz podawalem. A poza tym masz w
    domenie oraz moim IP.
    A wiec uzyje twoich slow prawie:
    Przyjedz do mnie, ale zrob to osobiscie, a nie nasylaj wynajetych dresow
    jak to robiles ostatnio.
    Powiem ci, ze jestes burakiem, bez honoru i czci (o jajach nie wspomne
    przez grzecznosc).
    A teraz czekam tydzien (7 dni, jakbys nie wiedzial) na spelnienie grozby
    jakiej sie dopusciles wobec Raf'a, czyli, polamania łap, wybicia zębów
    i... no wlasnie... cos o jajach bełkotałes.

    Czekam! masz siedem dni na spelnienie obietnic czyli: 16 pazdziernika
    2003.

    Przypominam: nie chodzi o dresikow nachodzacych, roznoszacych ulotki i
    wybijajacych szyby w samochodzie, chodzi o to bys przyjechal i mi w
    twarz zameldowal to co wypisujesz o mnie w sieci.
    Dodatkowo masz obowiazek na 6 godzin przed spotkaniem ze mna
    poinformowac mnie, ze jestes gotow. Ten warunek podyktowany jest
    koniecznoscia przygotowania swiadkow z lokalnej komendy Policji oraz
    ekipy, ktora bedzie nagrywac zdarzenie.

    > Tak - on się ośmiesza. Przyszedł jakiś gość do jego ojca, a
    > ten obsrał się, że to ktoś nasłany na niego przeze mnie.

    No coz - zajrzyj do mnie! Warunki znasz!
    Za tydzien o tej porze obwieszcze rezultaty. :-P

    A.