  • 1. Data: 2002-12-08 11:34:23
    Temat: Aplikacja i doktorat
    Od: "GSR" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam!!

    W przyszłym roku chciałbym zdawać egazmin na apliację sądową. Chiciałbym
    jednak w razie niepowodzenia mieć mozliwość dalszego kształcenia żeby "nie
    wypaść z obiegu". Pomyslałem więć o studiach doktoranckich. Mam więc pytanie
    (a) do osób, ktróre studiują na studiach doktoranckich - czy w to wchodzić?
    Ostatnio w Rzeczposplitej czytałem arykuł w którym dość negatywnie oceniano
    przydatność takich studiów. I jeszcze jedno - czy jest realna mozliwość
    połączenia dziennych studiów doktranckich z aplikacją? Chodzi mi o to czy
    starczy czasu na jedno i drugie.

    Pozdrawiam

    GS