  • Data: 2005-11-25 14:54:01
    Temat: Amatorska sprzedaż zdjęć.
    Od: "Joy" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na wstepie witam kolegów.
    Moje pytanie tyczy się sprzedaży zdjęc przez fotografa-amatora.
    Powiedzmy jest taka sytuacja - impreza okolicznościowa, robie zdjęcia komu
    popadnie.
    Następnie chciałbym cześć zrobionyc zdjęć sprzedać osobom które były na tej
    imprezie -np. prowizoryczne stanowisko "sprzedażowe" np w szkole.
    Pytanie moje jest takie. W jaki sposób rozwiązać to prawnie.
    Nie posiadam firmy. Podpisanie z każdym odbiorcą takiego zdjęcia umowy o
    dzieło chyba raczej jest niemozliwe- może zdażyć sie ze ktoś przychodzi i np
    kupi odemnie 1 zdjęcie.