  • 31. Data: 2005-07-02 08:06:29
    Temat: Re: Allegro - windykacja prowizji
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    mariposa doux napisał(a):

    > A wyjasnieles ta sprawe w allegro?

    A po co ma to robic? Skoro korespondencja przychodzi nie do niego to
    moze ja wyrzucac (a czytac jej nie powinien).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 32. Data: 2005-07-02 08:35:44
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Mithos wrote:

    > A po co ma to robic? Skoro korespondencja przychodzi nie do niego to
    > moze ja wyrzucac (a czytac jej nie powinien).

    nie wyrzucac, a odelac dopisujac: "adresat nieznany".

    przynajmniej ja tak robie, jak przychodzi cos nie do mnie.

    --
    Film: Sin City - Miasto Grzechu ................ http://tiny.pl/h63x
    Richard Morgan - Modyfikowany Węgiel ........... http://tiny.pl/h63w

  • 33. Data: 2005-07-03 18:53:54
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl>

    Johnson wrote:

    > Może podeprzesz przeciwny pogląd przepisami prawnymi z których wynika że
    > wierzyciel musi wzywać dłużnika do zapłaty w jakiś sformalizowany
    > sposób? Może jeszcze pod rygorem nieważności? A skoro nie ma takich
    > przepisów to logika nie wystarczy?

    Aj, takie gadanie bez sensu. Formalnie masz rację, praktycznie nie, wszyscy
    to wiedzą tylko po co bez sensu ciągnąć wątek.