eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro i brak towaru › Allegro i brak towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    news.astraweb.com!border5.newsrouter.astraweb.com!not-for-mail
    Date: Fri, 10 Jul 2015 20:46:58 +0200
    From: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allegro i brak towaru
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 9
    Message-ID: <55a01324$0$1500$c3e8da3$12bcf670@news.astraweb.com>
    Organization: Unlimited download news at news.astraweb.com
    NNTP-Posting-Host: 59a7f6a6.news.astraweb.com
    X-Trace: DXC=`2RLmX\9CA56fPZ:J:\J]<L?0kYOcDh@:o4f23ged[e8iG8i?S9JJ<5JMhG?lE6de=3;fZ3B
    GiR?7?291KaB`4\<`];Z\@og7Y7P;XIOAQ\fZ:
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:749243
    [ ukryj nagłówki ]

    Kupiłem w aukcji "kup teraz" przedmiot w atrakcyjnej dla mnie cenie,
    zapłaciłem za niego ale po kilku godzinach dostałem e-maila z informacją
    o zwrocie wpłaty z powodu niedostępności towaru.

    Czy mogę domagać się wydania przedmiotu i mam w tym jakieś szanse czy
    też taki zwrot anuluje transakcję definitywnie i jestem na przegranej
    pozycji?

    JaceK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1