    From: "Witek" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allegro, a podatek
    Date: Wed, 5 Feb 2003 21:01:30 +0100

    Witam Grupowiczów!
    Zastanawiam się nad następującym problemem. Od czasu do czasu sprzedaję coś
    na Allegro. Przeważnie są to przedmioty używane, które nie są mi już do
    niczego poczebne. Czy mam obowiązek ujawnić to jako dochód. I pytanie
    drugie. Jak przedstawia się sprawa w przypadku handlu kopiami Linuxa. System
    ten jest bezpłatny, a służy jedynie pokryciu kosztów tłoczenia płytek.
    pozdrawiam