  • 11. Data: 2010-07-10 15:35:11
    Temat: Re: Allegro Pogróżki konkurencji sądem
    Od: "macso" <m...@p...o.n.e.t.pl>

    Użytkownik "allegrowicz" <

> [...]
    >
    > Dostałem telefon z pogróżkami od tej właśniej konkurencyjnej firmy, grożą
    > mi sądem jako pretekst do wszczęcia sprawy przyjęli zawyżanie parametrów
    > towaru (które to podaje wedle mojej najlepszej wiedzy).
    >
    > Proszę kompetentne osoby najlepiej ze znajomością prawa o odpowiedź czy w
    > tym przypadku mają oni rację i czy należy się pogróżkami przejmować?
    >
    > Jak na moją logikę to zwykłe straszenie i liczenie na fart że zaprzestanę
    > sprzedaży.
    > W sumie po tym telefonie i steku bzdur i epitetów jaki wysłuchałem to ja

    pogróżkami się nie przejmuj, njwyżej nagraj sobie i trzymaj na wszelki
    wypadek.
    gdyby mieli jakieś argumenty wystąpiliby d allegro o zablokowanie twojej
    sprzedaży
    ( ja tak miałem i trwało prawie 2 miesiące zanim udowodniłem że nie jestem
    wielbądem).
    ważne żebyś nie łamał regulaminu allegro, bo za najmniejsze odstępstwo po
    prostu zablokują
    a potem trzeba dłuuuuuuuugo walczyć.

    macso

  • 12. Data: 2010-07-10 15:38:37
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-07-2010 o 17:26:07 pluton <z...@g...pl> napisał(a):

    > A przeciez najlepsza nawet karta nijak sie ma do sprzetu hifi.

    Kiedyś zespół Kombi wykorzystywał Commodore C64 do swoich nagrań, które te
    później były odtwarzane na sprzęcie hifi

    A co ma laptop do TV?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 13. Data: 2010-07-10 15:49:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-10 17:38, Piotr M pisze:

    > A co ma laptop do TV?

    Obecne telewizory to przecież głównie monitory do dekodera lub
    odtwarzacza Blu-Sraj. Funkcja telewizora chyba mało gdzie jest
    wykorzystywana, ewentualnie do Polsatu, jak ktoś miał pecha kupić nie-CP.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2010-07-10 15:50:26
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

> [...]

    > To samo z SUPERHDFULLHIPERREADY: byle gowniany laptop ma ekran
    > o parametrach kilkadziesiat/kilkaset razy lepszych niz najlepszy

    A co ma laptop do TV?

    Mmiej wiecej to samo, co Zespol Kombi :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 15. Data: 2010-07-10 15:50:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i1a3ev$mcu$1@inews.gazeta.pl pluton
    <z...@g...pl> pisze:

    > Potem mieli pretekst do zachwytow, jak pojawily sie karty muzyczne.
    > A przeciez najlepsza nawet karta nijak sie ma do sprzetu hifi.
    Ale bzdety walisz, brachu.

    > To samo z SUPERHDFULLHIPERREADY: byle gowniany laptop ma ekran
    > o parametrach kilkadziesiat/kilkaset razy lepszych niz najlepszy
    > telewizor.
    I znowu...

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2010-07-10 17:18:55
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 10 Jul 2010 17:26:07 +0200, pluton napisał(a):

    > To samo z SUPERHDFULLHIPERREADY: byle gowniany laptop ma ekran
    > o parametrach kilkadziesiat/kilkaset razy lepszych niz najlepszy telewizor.
    > A ciemny lud to kupuje... :)

    Który laptop ma ekran 32 cale ?

    Henry

  • 17. Data: 2010-07-10 18:04:00
    Od: "Lato" <n...@w...pl>

    > Który laptop ma ekran 32 cale ?

    i który laptop ma matryce inną niż TN z kolorem 10bit :)

    chyba koledze pluton się coś pomyrdało na odwrót, 95% monitorów i laptopów
    to szajsowate matryce TN z 6bit kolor i tragicznymi kątami widzenia,
    najtanszy telewizor 26" w górę ma szerokokątna matryce z pełnym 8 bitowym
    kolorem

  • 18. Data: 2010-07-11 22:18:53
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 10 Jul 2010 20:04:00 +0200,
    Lato <n...@w...pl> screamed:

    256 różnych kolorów w TV? Wypas...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 00:18:36 user up 12496 days, 12:13, 1 user, load average: 0.97, 0.98, 0.06 ]

    Trojan: Storage device for replicating codes...

  • 19. Data: 2010-07-11 22:22:40
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > Swoja droga to ludzie maja ciekawe postrzeganie przedmiotow.
    > Wezmy byle gowniany komputer. Najpierw byl milczacy jak kamien.
    Kiedy komp był milczący ?
    > Potem wszyscy sikali w majtki, jak mial glosniczek ktory robil biiip.
    A ten głośniczek co robił biip to od którego roku monotwany jest w
    komputerach ?
    > Potem mieli pretekst do zachwytow, jak pojawily sie karty muzyczne.
    Może dlatego , że ładniej grały od głośniczka tkóry biip robił?
    > A przeciez najlepsza nawet karta nijak sie ma do sprzetu hifi.
    Na pewno ? a co to jest hifi ? jakie parametr musi spełniać sprzęt żeby był
    hifi i jakie parametry mają obecne karty muzyczne ?
    > To samo z SUPERHDFULLHIPERREADY: byle gowniany laptop ma ekran
    > o parametrach kilkadziesiat/kilkaset razy lepszych niz najlepszy
    > telewizor.
    Chyba się mylisz

    > A ciemny lud to kupuje... :)
    Autor wątku pytał o walkę z konkurencja a ty mu w opdowiedzi serwujesz rys
    historyczny dźwięku w komputerze.
    Czy aby nie zboczyłeś ciut z tematu ?

    --
    Pawełj

  • 20. Data: 2010-07-12 04:19:37
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 00:18:53 +0200, Artur M. Piwko napisał(a):

    > 256 różnych kolorów w TV? Wypas...

    8 bitów na składową.

    AK