  • 21. Data: 2007-08-28 18:56:01
    Temat: Re: Allegro - Kup Teraz, a odbior osobisty
    Od: Pawe Marcisz <p...@g...com>

    On 28 Sie, 10:57, Wrak Tristana <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedzia ek, 27 sierpnia 2007 21:37
    > (autor Pawe Marcisz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <1...@2...googlegroups.co
    m>):

    > A niby czemu nie ? Przy sprzeda y poza lokalem mo esz zrezygnowa do 10 dni,
    > wi c czemu nie ju przed zakupem?

    Zrezygnowa to nieprecyzyjne s owo. Ustawa o ochronie niektórych praw
    konsumentów oraz o odpowiedzialno ci za szkod wyrz dzon przez
    produkt niebezpieczny, art. 7 ust.1:

    "Konsument, który zawar umow na odleg o , mo e od niej odst pi bez
    podania przyczyn, sk adaj c stosowne o wiadczenie na pi mie w terminie
    dziesi ciu dni, ustalonym w sposób okre lony w art. 10 ust. 1. Do
    zachowania tego terminu wystarczy wys anie o wiadczenia przed jego
    up ywem."

    "Rezygnacja poprzez niezap acenie" nie spe nia wymogu formy pisemnej.
    Pomijam ju fakt, e nie by aby to adna rezygnacja przed zakupem,
    tylko w a nie po zakupie.

  • 22. Data: 2007-08-28 18:58:52
    Od: Pawe Marcisz <p...@g...com>

    On 27 Sie, 21:49, KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > Przyjecie oferty tak, ale wykonanie ZAWARTEJ WCZESNIEJ umowy nastapi o w
    > lokalu sprzedajacego.

    Tak. I co to zmienia w kwestii uprawnie konsumenta?

  • 23. Data: 2007-08-29 13:07:57
    Od: Maciej 'ziemniaq' Wiercinski <z...@g...com>

    On 27 Sie, 20:34, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > pisz pismo o rezygnacji i idzi zlozyc do sklepu (oczywiscie z
    > potwierdzeniem na kopii). Jak nie beda chcieli przyjac to wysyłaj
    > poleconym. Wtedy juz pewnie tacy sprytni nie beda.

    Dziekuje wszystkim za opinie. Sprawa zalatwiona. Poszedlem z
    pisemkiem, zapytalem sie na dzien dobry czy przemyslal sprawe i moze
    chce to zalatwic polubownie. Odpowiedz byla odmowna. Jednak po
    przeczytaniu pisemka i krotkiej dyskusji sprzedawca stwierdzil ze
    jednak odda mi kase, bo nie chce mu sie bawic mimo ze jest pewien, ze
    by wygral. Jeszcze tyle dalem ciala ze paragonu ze soba nie mialem.
    Jutro sie przejde i zgodnie z tym co sie z nim umowilem oddaje towar i
    zabieram pieniadze.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 24. Data: 2007-08-29 17:49:03
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 28 sierpnia 2007 20:56
    (autor Pawe Marcisz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@2...googlegroups.co
    m>):

    > Zrezygnowa to nieprecyzyjne s owo.

    Precyzyjniejsze są te, które nie mają dziur w sobie... Weź coś zrób z tym,
    bo ewidentnie Twoja wina.

> [...]
    > up ywem."
    > "Rezygnacja poprzez niezap acenie" nie spe nia wymogu formy pisemnej.

    No to mógł nie zapłacić i wysłać rezygnację....

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl