  • Data: 2003-09-04 11:46:56
    Temat: Alimenty-pozew
    Od: "Monika" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo prosze o pomoc, wlasnie pisze pozew o alimenty.

    moze naswietle troche sytacje jaka zaistniala i co mnie do tego zmusilo :(

    Jestem mezatka od ponad 11 lat , mamy wspolnego syna konczy niedlugo 11 lat, no
    jak to bywa klotnie, nagminne awatury, grozenie, rzucanie wyzwisk w moim
    kierunku :( to wszystko obserwowal syn....jakies dwa miesiace temu ukradl duza
    sume pieniedzy z konta wspolnego, teraz w poniedzialek (01.09.br) ukradl moja
    bizuterie - moje pamiatki, we wtorek poszlam na policje zglosic to wszystko na
    policje, wymieniajac zamki w drzwiach, aby juz sie nie dostal do domu(nadal
    mieszkalismy razem i oplaty robilismy razem) ale w poniedzialek powiedzialam
    dosc!!!
    ostatnia pensja mojego meza nie wplynela na konto, tak wiec po oplaceniu
    rachunkow z mojej wyplaty nie zostalo wiele, zostalo na tak zwane przyslowiowe
    bulki :(
    Maz jest oficerem marynarki zarabia ok. 3000 zl, ja pracuje na uczelni zarabiam
    ok. 900 zl

    Wiem ze to materialne podejsscie a nawet troche egoistyczne, ale chodzi mi o
    dobro mojego syna, a sytuacja jaka zaistnialam miedzy jego rodzicami nie
    pogorszyla jego dotychczasowych potrzeb. Wiec chcialam sie zapytac jak napisac
    pozew o alimenty i ile moge zadac od meza na utrzymanie syna, tak zeby jednemu
    i drugiemu nie bylo zle...