  • 11. Data: 2004-04-03 15:29:22
    Temat: Re: Alimenty od byłego małżonka.
    Od: c...@o...pl

    z reguły nie komentuję tego typu bzdur,

    Zatem dzięki, że odpowiedzialeś, może to jednak nie były takie bzdury ???>

    zwróciłaby z tej kwoty byłemu mężowi  50%  wszelkich kosztów prowadzenia
    > gospodarstwa domowego, utrzymania rodziny, mieszkania/domu, kosztów edukacji
    > dzieci, zagranicznych wakacji, zakupu pralek, lodówek, telewizorów,
    > samochodów etc, które on zarabiając
    Ona też pracowała - na 3 zmiany.
    -łożył na to wszystko....tak ? ?
    > oczywiście zakładając, że on w 50% prowadził te
    > gospodarstwo również (zakładamy obustronne, absolutne minimum)...
    Oj, wątpię, wątpię ....

    > Napisałam jak widzisz :"po odliczeniu kosztów" czyli czynszu, jedzenie etc.
    etc.. Chyba sobie nie wyobrażasz, że ktoś na 3 zmiany pracowałby za 600
    zł ???? A te pralki, lodówki i dom (czyli jego udział) na pewno zostawiłaby
    mu, gdyby jej zapłacił te drobne 180.000 zł :))

    5 razy 14-dniowe wakacje, 2 x edukacja dzieci (ubranka, wyprawki szkolne itd),
    > przynajmniej jeden samochód, wymieniać dalej? talerze, telefony komórkowe,
    > szklanki, pościel,
    > firanki...wszystko x 25 lat - bo żona nigdy nie pracowała...
    A dzieci to czyje ? Nie jego ? I tylko 5 razy wysłał je na wakacje ? No,
    no ....
    Coś jakby za bardzo drobiazgowy jesteś, skoro chodzi nie o ciebie, a o
    znajomego ojca. Już sobie wyobrażam, jak wyglądał twój rozwód, biedna była ta
    twoja żona , pewnie się cieszy, że się rozwiodła:))) Czy zostawiła ci talerze
    i firanki ?

    > Następnym razem zastanów się o co Ci chodzi zanim coś napiszesz, bo takich
    > bzdur dawno nie czytałem...
    Ani ja :)))