  • 71. Data: 2009-09-18 21:13:18
    Temat: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Maciek <f...@e...one.nospam.pl> napisali:
    > Tak wiem, Churchill był idiotą. Geniuszem jest twój idol Lechujarek (sorry
    > nie odróżniam ich).

    Nie wypowiadam sie o Churchillu. Zdanie jest wewnetrznie sprzeczne.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 72. Data: 2009-09-18 21:17:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4ab3f774$1@news.home.net.pl KRZYZAK
    <k...@k...com> pisze:

    > Masz racje. To byla figura
    Nie interesują mnie figury jakie wykonujesz.
    To musi wyglądać obrzydliwie.

    --
    Jotte

  • 73. Data: 2009-09-18 21:33:50
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > Nie interesują mnie figury jakie wykonujesz.
    > To musi wyglądać obrzydliwie.

    Figura retoryczna ani zwiazek frazeologiczny nie wyglada.
    Rozumiem, ze w kregach klasy robotniczej to abstrakcja, ale skad ten
    przymus publicznego kompromitowania sie? To teraz modne wsrod lewakow?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 74. Data: 2009-09-18 21:45:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4ab3fcbe$1@news.home.net.pl KRZYZAK
    <k...@k...com> pisze:

    > Rozumiem
    Nic nie rozumiesz.
    Jesteś bowiem tępy.

    --
    Jotte

  • 75. Data: 2009-09-18 22:04:56
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
    > Ogólnie to uważam, że emerytura powinna być prawem, nie przywilejem, zaś
    > "pójść na nią" można by było w dowolnym, wybranym przez siebie momencie.
    > TJ. od jutra nie pracuję, lecz spalam to, co odłożyłem. A jeśli mi mało
    > -- to pracuję.

    tylko wtedy to panstwo do niczego nie jest potrzebne

  • 76. Data: 2009-09-18 22:24:45
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-09-18 12:49, Arek pisze:

    > 4. Wprowadzamy podatek solidarnościowy płacony przez KAŻDEGO OBYWATELA
    > w wieku od 25 do 70 lat. w wysokości
    > - 8 tys. rocznie jeżeli nie ma dziecka
    > - 4 tys. rocznie jeżeli ma jedno dziecko
    > - 2 tys. rocznie jeżeli ma dwoje dzieci
    > - 0 zł. jeżeli ma więcej niż dwoje dzieci.

    o tak ku**a! I ja będę łożył na debila który nie ma na tyle wysokiego IQ
    by założyć latex na fiuta?! Kolejny geniusz pokroju LPR, który wrzeszczy
    polaku płódź się. Kto te dzieci utrzyma ja się pytam?

  • 77. Data: 2009-09-18 22:30:16
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > Nic nie rozumiem.
    > Jestem bowiem tępy.

    Wspolczuje.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 78. Data: 2009-09-18 23:09:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    PlaMa pisze:
    > o tak ku**a! I ja będę łożył na debila który nie ma na tyle wysokiego IQ

    Będziesz łożył na to by dzieci tego debila chciały się potem opiekować
    także Tobą.
    No chyba, że zakładasz, że zanim się zestarzejesz to już będą roboty,
    co wszystko przy Tobie i dla Ciebie zrobią?

    > by założyć latex na fiuta?! Kolejny geniusz pokroju LPR, który wrzeszczy
    > polaku płódź się. Kto te dzieci utrzyma ja się pytam?

    Uważasz, że jak ktoś chce dziecko to jest debilem co nie umie używać
    antykoncepcji?

    Dzieci utrzymają ich rodzice jeśli nie będą musieli tyle łożyć na starców.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 79. Data: 2009-09-18 23:16:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

> [...]
    > - 4 tys. rocznie jeżeli ma jedno dziecko
    > - 2 tys. rocznie jeżeli ma dwoje dzieci
    > - 0 zł. jeżeli ma więcej niż dwoje dzieci.

    "Solidarnościowy"... Gówno możesz sobie nazywać różą, a nadal będzie tak
    samo śmierdzieć - a w tym przypadku to smród starego, dobrego
    "bykowego", jednego z ulubionych podatków każdego faszysty.

  • 80. Data: 2009-09-18 23:17:41
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    PlaMa <m...@w...pl> napisali:

    > o tak ku**a! I ja będę łożył na debila który nie ma na tyle wysokiego IQ
    > by założyć latex na fiuta?!

    Twoj stary jest debilem?

    --
    usenet jest dla mieczakow