  • Data: 2007-01-20 21:32:41
    Temat: Akt notarialny oraz poczytalność
    Od: Adrian Grzesica <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!

    Parę godzin temu podpisałem umowę przedwstępną będąc stroną
    kupującą mieszkanie. Sprzedający to cztery osoby.
    Co do dwóch z nich mam pewne obawy jeżeli chodzi o zdrowie
    psychiczne.

    Powiedzmy, że za jakiś czas podpiszę ze sprzedającymi końcową
    umowę w formie aktu notarialnego.

    Czy coś ryzykuję? Czy któraś ze sprzedających osób mogłaby
    później powiedzieć, że była nieświadoma co czyni podpisując
    akt notarialny? W efekcie czy mogę zostać bez pieniędzy i bez
    mieszkania ciągnąc się po sądach latami?

    Pozdrawiam,

    Adrian