  • 1. Data: 2002-07-03 19:36:13
    Temat: Absolwent - bezrobonty ?
    Od: "TomJ" <t...@o...pl>

    Jestem tegorocznym absolwentem informatyki na wyższej uczelni, mam
    nieoficiajnie tytuł inż., oficialnie będzie jak obronie prace magisterską,
    którą właśnie pisze.
    W tym roku wykonywałem kilka prac na umowe-zlecenie, ale stałej pracy nie
    mam, ciągle aktywnie szukam, ale bez rezultatu.
    W związku z tym mam pytania:
    - czy moge się zarejestrować jako bezrobotny ?
    - czy przysługuje mi zasiłek ?
    - jak to wygląda od strony prawnej ?

  • 2. Data: 2002-07-07 21:26:08
    Temat: Re: Absolwent - bezrobonty ?
    Od: "DC" <w...@n...szkola.net>

    > (...)
    > - czy moge się zarejestrować jako bezrobotny ?
    > - czy przysługuje mi zasiłek ?
    > - jak to wygląda od strony prawnej ?

    Zerknij na to
    http://www.pup.gdynia.pl/bezrobotni-status_osoby_bez
    robotnej.phtml

  • 3. Data: 2002-07-08 18:22:15
    Od: radnor <r...@d...pl>

    On Wed, 3 Jul 2002 21:36:13 +0200, "TomJ" <t...@o...pl> wrote:

    >Jestem tegorocznym absolwentem informatyki na wyższej uczelni, mam
    >nieoficiajnie tytuł inż., oficialnie będzie jak obronie prace magisterską,
    >którą właśnie pisze.
    jeśli obronisz pracę magisterską, będziesz miał chyba racze tytuł
    magistra? widać reforma oświaty wchodzi na nowe tory..

    Ranger Radnor
    #klasyka Bomb Squad

    --
    +-< r...@g...pl >-------------------------------------------------+
    pl.rec.gry.komputerowe.klasyka ICQ UIN #45007845

  • 4. Data: 2002-07-08 18:25:24
    Od: radnor <r...@d...pl>

> [...]

    >W tym roku wykonywałem kilka prac na umowe-zlecenie, ale stałej pracy nie
    >mam, ciągle aktywnie szukam, ale bez rezultatu.
    jeśli obronisz pracę magisterską, uzyskasz tytuł.. magistra. jeśli tak
    przykładasz się do studiów, nie dziwota, że pracy znaleźć nie możesz..
    :)

    Ranger Radnor
    #klasyka Bomb Squad