  • 1. Data: 2005-03-13 05:57:01
    Temat: Absolutorium Zarzadu
    Od: s...@i...pl

    Jeżeli zgromadzenie wspólników udzieli absolutorium odchodzącemu prezesowi
    to czy w późniejszym czasie jeżeli zostaną wykryte jakieś nieprawidłowości
    w działaniu spółki (skarbowka, ZUS i inne) można o to ścigać byłego prezesa?

    I jeszcze jedno pytanko, czy odchodzący prezes powinien złożyć jakieś
    oświadczenie i co ono powinno zawierać.

  • 2. Data: 2005-03-13 19:59:15
    Temat: Re: Absolutorium Zarzadu
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

> [...]
    > to czy w późniejszym czasie jeżeli zostaną wykryte jakieś nieprawidłowości
    > w działaniu spółki (skarbowka, ZUS i inne) można o to ścigać byłego

    wg.mnie mozna - za zobowiazania podatkowe w okresie w ktorym pelnil funkcje
    odpowiada calym majatkiem

    > I jeszcze jedno pytanko, czy odchodzący prezes powinien złożyć jakieś
    > oświadczenie i co ono powinno zawierać.

    Powinna byc inwentayzacja + zestawienie obrotow i sald, protokol przejacia
    podpisany z nowym prezesem

  • 3. Data: 2005-03-14 00:27:36
    Od: s...@i...pl

    > Powinna byc inwentayzacja + zestawienie obrotow i sald, protokol przejacia
    > podpisany z nowym prezesem

    A jesli prezesowi udalo sie otrzymac absolutorium i wspolnicy uchwala walnego
    zgromadzenia stwierdzili ze nie roszcza sobie w stosunku do niego zadnych
    pretensji i nie bedzie roscic w przyszlosci

    Mam taki case na ekonimie :(