  • 41. Data: 2004-11-25 17:14:20
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    news:co53g9$k1f$10@news.onet.pl...
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo&aid=33671439

    > No nie doszło. Ale to raczej wygląda na problem techniczny.

    problem techniczny nazywa się TAJNA CENZURA niemoderowanych
    grup dyskusyjnych bowiem ten sam post z innego adresu dochodzi!

    zobacz:

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Jak parwdziwe? Ale Ci dowiódł, że to nie jest prawda.

    > Coś takiego jest możliwe faktycznie. No ale jeśli by była blokada
    > na IP, to również nie powinny dochodzić te podpisane ksRobak.
    > No nie widzę podstaw teoretycznych, było inaczej. A jeśli zaś
    > założono blokadę po nazwisku i imieniu, to z kolei inne osoby
    > powinny spokojnie korzystać.
    >
    > A próbowałeś wysłąć ze swojego komputera PING na serwer news?
> [...]

    hehehe
    Na Twoich oczach stał się CUD ;D
    Posty które dzięki blokadzie po nazwisku nie były ogłaszane
    na WSZYSTKICH(!) serwerach news - nagle zaczęły na powrót
    się ukazywać (sic!) a więc tchórze którzy za tym stoją wystraszyli
    się grupy "pl.soc.prawo" i zdjęli w tajemnicy blokadę tak jak
    w tajemnicy ją kiedyś założyli. Druga blokada po adresie IP:
    t...@d...tpnet.pl <== tu dodałem @ !!!!!!!
    jak najbardziej ISTNIEJE !!!
    hehehe
    Edward Robak

    Autor: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>
    Data: 25 listopada 2004 09:00:11

  • 42. Data: 2004-11-25 18:18:21
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:co53g9$k1f$10@news.onet.pl...

    > No nie doszło. Ale to raczej wygląda na problem techniczny.

    Problem techniczny to może dotyczyć przeciętnego Kowalskiego. Jeśli coś
    nie działa u ksrobaka to to jest spisek, zamach, cenzura i plagi egipskie.

    Alek

    Pssst... ONI są wszędzie.

  • 43. Data: 2004-11-25 19:30:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > problem techniczny nazywa się TAJNA CENZURA niemoderowanych
    > grup dyskusyjnych bowiem ten sam post z innego adresu dochodzi!

    Czy to akurat tajna cenzura? A nei spamowaliście kolego czasem z Waszego
    adresu?

> [...]
    > się grupy "pl.soc.prawo" i zdjęli w tajemnicy blokadę tak jak
    > w tajemnicy ją kiedyś założyli. Druga blokada po adresie IP:

    Myślisz, że Ci tajni cenzorzy śledzą naszą grupę? No cóż, mile jest stanowić
    kręgosłup moralny sieci. To mile łechta ale coś mi się zdaje, ze przeceniasz
    troszkę możliwości tej grupy. Tym bardziej, że ja mam Hamstera i ściągam
    posty tej akurat grupy z 5 serwerów jednocześnie. Tak więc wychodziło by na
    to, że tych cenzorów jest wielu. Ja raczej podejrzewam, ze ewentualny
    cenzor, jeśli to nie postać mityczna, to siedzi gdzieś blisko Ciebie. To
    administrator Twojego serwera, albo najdalej jego dostawca usług. Dalej, to
    by musiała być już zmowa wielu osób, a w to jakoś nie wierzę, chyba że dałeś
    ku temu jakieś powody.

  • 44. Data: 2004-11-25 19:31:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:co57o3$der$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Problem techniczny to może dotyczyć przeciętnego Kowalskiego. Jeśli coś
    > nie działa u ksrobaka to to jest spisek, zamach, cenzura i plagi egipskie.

    Czyżby należał do grona gorliwych wyznawców spiskowej teorii dziejów
    kultury?

  • 45. Data: 2004-11-25 21:13:22
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:co5eqn$of9$6@news.onet.pl...

    > by musiała być już zmowa wielu osób, a w to jakoś nie wierzę, chyba że
    dałeś
    > ku temu jakieś powody.

    Przez jakiś czas obserwowałem jego aktywność na pl.sci.matematyka. Doszło
    tam do tego, że zaczęli rozważać wprowadzeniu moderowania grupy. Na innych
    grupach też jest znany.

    Alek

  • 46. Data: 2004-11-25 21:20:25
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:co5eqh$of9$1@news.onet.pl...

    > Czyżby należał do grona gorliwych wyznawców spiskowej teorii dziejów
    > kultury?

    To geniusz wyprzedzający ludzkość o kilka wieków. Niestety, niewdzięczny
    jest los mesjaszów czy tam prometeuszów niosących kaganek oświaty do
    ludzkości tkwiącej w pomroce błędów.

  • 47. Data: 2004-11-25 21:29:51
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
> [...]

    > Twojego serwera, albo najdalej jego dostawca usług. Dalej, to
    > by musiała być już zmowa wielu osób, a w to jakoś nie wierzę, chyba

    Wyraźnie "rżniesz głupa" :-)
    Przecież to się stało na Twoich oczach :o)
    Kolejne posty podpisane Edward Robak były WYCINANE z newsów
    a po bieżącym wątku -- JUŻ NIE są wycinane. To są FAKTY które
    możesz sam sprawdzić a nie Twoje domysły.
    Edward Robak

  • 48. Data: 2004-11-25 21:36:47
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    > "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Czyżby należał do grona gorliwych wyznawców spiskowej teorii
    > dziejów kultury?

    hehehe :-)
    wrzuć sobie Google
    http://www.google.pl/groups?as_uauthors=ksRobak&lr=&
    hl=pl
    i tylko z pod nicka ksRobak znajdziesz 15.000
    nowatorskich twierdzeń
    rzetelnych wyjaśnień
    fachowych opisów
    dowcipnych ripost i puent
    ale nie znajdziesz ani słowa na temat "spiskowej teorii dziejów"
    oszołomstwo to nie mafia lecz paru głupców którym się zdaje
    że "ukradli Księżyc" (kilku adminów z przerośniętymi ambicjami) ;)
    Edward Robak

  • 49. Data: 2004-11-25 22:29:02
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ksRobak" napisał:

> [...]
    > i tylko z pod nicka ksRobak znajdziesz 15.000
    > nowatorskich twierdzeń [...]
    > ale nie znajdziesz ani słowa na temat [...]

    I sam sobie wyjaśniłeś za co jesteś tak doceniany w usenecie ;)

    Alek

  • 50. Data: 2004-11-25 22:56:50
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> [...]
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    hl=pl

    > I sam sobie wyjaśniłeś za co jesteś tak doceniany w usenecie ;)

    Masz na myśli tych którzy mi dziękują, tych którzy mnie chwalą
    czy tych kilku głupców którzy manipulują opinią próbując mnie
    personalnie oczerniać? :-)
    hę?
    Edward Robak