  • 231. Data: 2007-11-23 20:40:12
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Fri, 23 Nov 2007 21:25:21 +0100, Szerszen napisał(a):

    > tak?
    > a od kiedy lozysko jest czescia zygoty/embriona/plodu?

    Od kiedy istnieja ssaki lozyskowe.
    Jestes zaskoczony?

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 232. Data: 2007-11-23 20:57:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Szerszen napisał:
    > tak?
    > a od kiedy lozysko jest czescia zygoty/embriona/plodu?

    A od kiedy nie jest?
    Nie kompromituj się więcej chłopie.
    Idź, poducz się , a potem wróć i przeproś bo to już jest żałosne.

    zdegustowany
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia

  • 233. Data: 2007-11-24 07:21:50
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Od kiedy istnieja ssaki lozyskowe.
    > Jestes zaskoczony?

    hmm

    wiec skoro tak, jest to rowniez czesc matki, a wiec idac dalej, plod tez jest
    jej czescia, a nie odrebnym organizmem, zdecyduj sie na cos

    lozysko nie jest integralna czescia plodu, jest przejsciowym narzadem plodowym,
    i tak samo jest jego czescia jak czescia matki, tylko dlatego ze sklada sie z
    ich komorek i nic poza tym, jest w takim samym stopniu czescia plodu jak
    akwalung jest czescia nurka

  • 234. Data: 2007-11-24 07:22:49
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie kompromituj się więcej chłopie.

    daleko mi do ciebie, o twoich kompromitacjach to juz legendy kraza i to nie
    tylko po usenecie

  • 235. Data: 2007-11-24 10:51:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Szerszen napisał:
    > daleko mi do ciebie, o twoich kompromitacjach to juz legendy kraza i to
    > nie tylko po usenecie

    Słusznie to nazwałeś legendami.
    Ale nie przejmuj się mną tylko podszkol się bo wstyd czytać to co
    wypisujesz. :(

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia

  • 236. Data: 2007-11-24 11:03:07
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Słusznie to nazwałeś legendami.

    siedziales pewnie tez za niewinnosc ;)

  • 237. Data: 2007-11-24 12:45:31
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sat, 24 Nov 2007 08:21:50 +0100, Szerszen napisał(a):

    > wiec skoro tak, jest to rowniez czesc matki, a wiec idac dalej, plod tez jest
    > jej czescia, a nie odrebnym organizmem, zdecyduj sie na cos

    Lozysko nalezy do plodu, wiec jest czescia matki? Jestes trzezwy?

    > lozysko nie jest integralna czescia plodu, jest przejsciowym narzadem plodowym,
    > i tak samo jest jego czescia jak czescia matki, tylko dlatego ze sklada sie z
    > ich komorek i nic poza tym

    Bzdura. Lozysko jest tworzone przez plod i jest tez genetycznie z nim
    zgodne.
    Nie tworz na sile jakichs herezji. Nie dopasujesz rzeczywistosci do swojej
    doktryny.

    >, jest w takim samym stopniu czescia plodu jak
    > akwalung jest czescia nurka

    Akwalung sklada sie z komorek nurka? ROTFL :)))

  • 238. Data: 2007-11-24 12:52:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Szerszen napisał:
    > siedziales pewnie tez za niewinnosc ;)

    Byłem aresztowany gwoli ścisłości.
    Tak, ja i jeszcze 6 innych osób.

    Coś to zmienia w kwestii Twojego niedouczenia i gadania bzdur z tego powodu?

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia

  • 239. Data: 2007-11-24 17:00:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen wrote:

    > i to wg ciebie czyni embrion czlowiekiem?

    Przepraszam bardzo, ale to było twoje kryterium: żeby być człowiekiem,
    musi być zdolny do życia poza organizmem matki.

  • 240. Data: 2007-11-24 17:04:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen wrote:

    > Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > embrion to nie dziecko

    Dobra, to podaj mi DOKŁADNIE moment, w którym ów "embrion" przekształca
    się w "dziecko" ;->

    Tylko precyzyjnie proszę - warunki ORAZ sposób, w jaki te warunki
    badasz, żeby mieć 100% pewności ;->